SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Troll charytatywnie

"Be oneself dla innych" głosi tytuł akcji charytatywnej organizowanej przez firmę odzieżową Troll.

Od połowy września w prawie 100-tu sklepach TROLLa można kupić bransoletki z napisem "be oneself". Dochód ze sprzedaży firma postanowiła przekazać na rzecz Oddziału Onkologii Dziecięcej Akademii Medycznej w Gdańsku.

Od lat, jedną z głównych zasad firmy, jest pomoc innym. Dotychczas była to pomoc skierowana głównie do młodzieży. Tym razem, po raz pierwszy firma postanowiła wesprzeć chore dzieci.

TROLL nie chce być kojarzony tylko ze sprzedażą ubrań. Firma podejmuje wiele działań dla i z myślą o młodzieży. Mają one pomóc młodym ludziom w rozwijaniu pasji, kształceniu, poznawaniu świata. Przykładem jest m.in. kampania "TROLL spełnia marzenia" - dobiegająca już finału akcja, polegająca na tym, iż młode dziewczyny opisywały swoje pasje, zainteresowania. Autorka najciekawszej pracy zostanie nagrodzona spełnieniem swojego marzenia zgodnym z opisanym przez nią hobby.

W sezonie wiosna-lato 2005, wprowadzając kolekcję ubrań inspirowaną motywem jabłka, firma TROLL zorganizowała akcję "Big Apple by TROLL", dzięki, której jedna z Klientek mogła spędzić długi weekend w Big Apple - czyli Nowym Jorku. Relacje z podróży Ewy Brzezińskiej można przeczytać na http://www.troll.com.pl/

Wkrótce - od października br. - rozpocznie się kolejna akcja "Stypendium TROLLa". Ma ona umożliwić trzem młodym osobom zdobycie rocznych stypendiów na naukę. Jest to konkurs literacki skierowany do studentek, które nie ukończyły 25 roku życia. Zasady konkurs są proste. Należy opisać, dlaczego wybrało się konkretny kierunek studiów, jakie plany i nadzieje wiąże się z tym wyborem na przyszłość i jak studia mogą wpłynąć na rozwój danej osoby, a tym samym umożliwić realizację hasła "be oneself". By wygrać jedno ze stypendiów, należy napisać prace na wspomniany temat (max 1 strona A4) i nadesłać ją do 14 listopada. Szczegóły na http://www.troll.com.pl/

Wszelkie dziania podejmowane przez firmę TROLL są zgodne ze strategią marketingową, której głównym założeniem jest kształtowanie TROLLa jako marki lifestylowej. Hasło "be oneself" jest przewodnim elementem przekazu marketingowego.

"Chcielibyśmy, aby TROLL kojarzył się naszym Klientkom nie tylko z zakupami, ale także ze stylem życia, sposobem spędzania wolnego czasu. Nasze hasło: "be oneself" oznacza: "bądź sobą" i mówi o: realizacji swoich pasji i marzeń, rozwijaniu swoich umiejętności i talentów, pomaganiu innym, zachowaniu i podkreślaniu swojego indywidualnego stylu. Wierzymy w to, że nasze Klientki chętnie wezmą udział w akcji "be oneself dla innych" kupując bransoletki i tym samym pomagając chorym dzieciom" - mówi Małgorzata Winiarczyk, dyrektor marketingu firmy TROLL.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Troll charytatywnie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl