Trzy firmy w przetargu na obsługę wiat przystankowych w Warszawie

Do przetargu Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie na utrzymanie wiat przystankowych oraz wyposażenia dodatkowego w zamian za prawo do eksploatacji powierzchni reklamowych na podstawie koncesji umowy zgłosiły się trzy firmy. Są to Bauer Media Outdoor Poland, AMS i Ströer Polska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Trzy firmy w przetargu na obsługę wiat przystankowych w Warszawie
mat.pras.

Chodzi o utrzymanie 1640 wiat przystankowych i wyposażenia dodatkowego, zlokalizowanych na przystankach komunikacji miejskiej oraz relokację 15 wiat. Wybrana firma w zamian za to otrzyma prawo do eksploatacji paneli reklamowych, czyli sprzedawania powierzchni reklamowej na tych wiatach przystankowych.

Podstawowa, główna umowa zostanie zawarta na rok - okres od 16 listopada br. do 16 listopada 2026 roku. Wybrana firma będzie miała możliwość skorzystania z tzw. prawa opcji (trzykrotnie) - czyli przedłużenia każdorazowo zawartej już z ZTM umowy o kolejnych 6 miesięcy. Oznacza to, że w sumie kontrakt zostanie zawarty na 2,5 roku.  

Wartość tego kontraktu (w całym tym okresie) to 164 446 152,32 zł (bez VAT).  

Procent od przychodów z reklam dla ZTM

Wynagrodzeniem firmy, która wygra przetarg, będzie prawo do eksploatacji, czyli możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej na nośnikach reklamowych zlokalizowanych na wiatach przystankowych

W ramach umowy wybrana w przetargu firma, jako koncesjonariusz, będzie zobowiązana do przekazywania regularnie, co miesiąc, do ZTM tzw. kwoty gwarantowanej, czyli określonej w umowie, stałej kwoty uzależnionej od osiąganego przez nią przychodu z tytułu sprzedaży reklam.

Kwotę taką uczestnicy przetargu musieli zaproponować już na etapie składania ofert. ZTM zastrzega, że minimalna wysokość tej kwoty w ofercie nie może być niższa niż 307,5 tys. zł.

AMS zaproponował kwotę gwarantowaną w wysokości 3 849 900 zł, Stroer Polska - 3 798 089,94 zł, a Bauer Media Outdoor Poland - 2 313 527,91

Obecnie utrzymaniem wiat przystankowych w Warszawie zajmują się należąca do Agory spółka reklamy zewnętrznej AMS i firma Ströer Polska. AMS odpowiada za 1060 wiat.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"