SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TurboDymoMan zawstydza bobra w kolejnym spocie 36.6 (wideo)

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej 36.6 z udziałemTurboDymoMana. Akcję przygotowała agencja reklamowa Team One i dommediowy Universal McCann.

TurboDymoMan w startującej właśnie odsłonie kampanii reklamowej36.6 zawstydza bobra, pokazując, że zna o połowę więcej bitów.Żartobliwy przekaz skierowany przede wszystkim do młodych odbiorcówpromuje ofertę, w której do każdego doładowania kolejne 50 proc.otrzymuje się gratis. Kreacja nawiązuje też dowcześniejszej kampanii 36.6, w której występował bóbr znającytysiąc bitów.




Akcja - podobnie jak jej poprzednia odsłona - obejmujetelewizję, internet, outdor i materiały BTL. Kreację kampaniiprzygotowała agencja reklamowa Team One, aplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyUniversal McCann.

Dołącz do dyskusji: TurboDymoMan zawstydza bobra w kolejnym spocie 36.6 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl