SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Media sprzedaje czas reklamowy TV Republiki w dwóch pakietach

Polsat Media oferuje reklamodawcom czas reklamowy w TV Republika, której jest brokerem w dwóch pakietach kanałów tematycznych. Z miesięcznego budżetu klienta do stacji może trafić 0,5 proc. lub 1,5 proc. wydatków - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Biuro reklamy Polsat Media jest brokerem reklamowym TV Republika od 2014 roku.

W aktualnej ofercie stacja ta jest włączona do 2 najpopularniejszych pakietów zakupowych kanałów tematycznych. Pierwszy z nich to Pakiet Ogólny, który liczy 85 kanałów tematycznych (czyli wszystkich w ofercie Polsat Media). Są w nim m.in. wszystkie własne kanały tematyczne Polsatu, stacje BBC, AXN, CBS, Canal+Sport, Puls, Stopklatka, 4Fun itp. 

Drugi pakiet to Pakiet Męski obejmujący 41 kanałów tematycznych. Są w nim m.in. takie stacje, jak Polsat News, Polsat Film, Polsat Sport, Czwórka, Eska TV, Puls, SPI Kino Polska, Canal+ Sport. 

W Pakiecie Ogólnym zakładany proc. budżetu klienta w TV Republika w obrębie miesiąca wynosi 0,5 proc., zaś w Pakiecie Męskim - 1,5 proc.  Ale tylko teoretycznie. Z naszych ustaleń wynika, że to tylko zakładane udziały, a rzeczywistość czyli widownia w ramach każdego miesiąca i zamówienia mniej lub bardziej je weryfikują. Jeżeli widownia TV Republika rośnie to automatycznie też jej udział w pakietach jest wyższy. 

Warto też dodać, że w ofercie znajduje się zapis o tym, że “Polsat Media przysługuje prawo modyfikacji procentowego udziału poszczególnych Programów Telewizyjnych w składzie grupy objętej danym Zleceniem wielokanałowym”. 

Oznacza to, że w dowolnym momencie broker może zwiększyć ten udział w danym kanale, także już w trakcie realizacji zlecenia i po zawarciu umowy, co może poskutkować np. emisją większej niż planowano wstępnie liczby reklam w danej stacji np. kosztem innego kanału. 

Czytaj też: oglądalność Tv Republika rośnie

Dużo droższe reklamy w TV Republika

Stawki za czas reklamowy w Telewizji Republika podwyższono kilka dni temu nawet 22-krotnie, przy programie informacyjnym „Dzisiaj” 30 sekund kosztuje maksymalnie 12 tys. zł. Stacja wielokrotnie wyższą oglądalność osiąga od trzech tygodni. 

W poprzedniej wersji cennika reklamowego Telewizji Republika, dostępnego w serwisie Polsat Media, stawka za 30-sekundowy spot w każdym paśmie wynosiła 550 zł (netto, bez rabatów). Teraz dostępna jest już zaktualizowana oferta. Najwięcej kosztują reklamy przy programie informacyjnym „Dzisiaj”: 11,7-12 tys. zł za emisję we wtorek, 11,1-11,4 tys. zł w czwartek, 10,8 tys. zł w poniedziałek, a 10,5 tys. zł w środę. Dużo mniej trzeba zapłacić za spot w sobotę czy niedzielę - stawki zaczynają się od 4,8 tys. zł. 

Czytaj też: Miłosz Kłeczek przechodzi do Telewizji Republika

Emisja spotu w paśmie „Republika po południu” lub „Wolne głosy” po godz. 17 to wydatek nawet 9,3-9,6 tys. zł, przy „Dziennikarskim pokerze” po godz. 18 - 8,7 tys. zł, a przy „Przeglądzie prasy niemieckiej” tuż przed godz. 20 - też 8,7 tys. zł. Reklama przy porannym programie „Michał Rachoń. #Jedziemy” kosztuje maksymalnie 3,9 tys. zł, a przy wieczornym cyklu Jacka Sobali „Mówi się…” - do 6,6 tys. zł. 

Czytaj też: Reklamodawcy bojkotują TV Republika. Sakiewicz: to nagonka, nie spodziewam się istotnych strat

Od wyłączenia 20 grudnia poprzedniej wersji TVP Info i "Wiadomości" TVP, TV Republika osiąga rekordową oglądalność w swojej historii, stała się kanałem newsowym numer dwa, wyprzedzając m.in. Polsat News. Od 1 do 7 stycznia średnia widownia minutowa stacji sięgnęła 187 643 osób (wobec nieco ponad 5 tys. w pierwszej połowie grudnia), a udział w rynku oglądalności - 3,46 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

W górę poszybowały też wyniki kanału youtube’owego TV Republika, gdzie stację na żywo śledzi równocześnie nawet ponad 20 tys. osób.

 

Dołącz do dyskusji: Polsat Media sprzedaje czas reklamowy TV Republiki w dwóch pakietach

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MM
80.000 na żywo na samym YouTube wczoraj. Potencjał reklamowy potężny.
odpowiedź
User
Gie
Po raz kolejny zapytam. Czy WM mogłyby sprawdzić czy platformy satelitarne i kablówki płacą TV Republika za każdego abonenta z dostępem do tego kanału. A jeśli tak to jakie to są kwoty. Mam dostęp do tego kanału, nie oglądam go i nie życzę sobie by pieniądze z mojego abonamentu szły na tę stację.
odpowiedź
User
Jacek Świderski
Wczoraj oglądałem relację żony rachonia i jakiegoś pseudo reporterzyny z komisariatu przy zatrzymaniu Wąsika. Takiego dna dawno nie widziałem więc DLACZEGO KTOKOLWIEK TRAKTUJE tv republika ZA PODMIOT WARTY TRAKTOWANIA POWAŻNIE ? Dlaczego przeznaczacie tam jakikolwiek budżety ?
odpowiedź