TV Republika liderem mediów na YouTube

Kanał TV Republika zdobył pozycję lidera wśród kanałów mediów na YouTube w styczniu br. - wynika z raportu PSMM Monitoring&More. Wyprzedził kanały “Super Expressu” i Wirtualnej Polski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TV Republika liderem mediów na YouTube

Z danych PSMM Monitoring&More wynika, że kanał TV Republika miał największą liczbę wyświetleń wśród kanałów mediów na Youtube w styczniu br. 

Opublikowano na nim 1,3 tys. materiałów, które miały łącznie 84,2 mln wyświetleń i wywołały 4 mln interakcji.

Kanał “Super Expressu” zamieścił 362 materiały, miał 39,3 mln wyświetleń oraz 817 tys. interakcji.

Podium zamyka kanał Wirtualnej Polski z 237 materiałami, liczbą 32,4 mln wyświetleń i 414 tys. interakcji. 

W grudniu ub.r. portal internetowy TV Republika zajął pierwsze miejsce pod względem przeciętnego czasu korzystania, osiągając prawie dwa razy lepszy wyniki niż dwie kolejne witryny – wynika z danych Mediapanelu. Serwis miał 1,64 mln realnych użytkowników, którzy spędzili na nim średnio 44 minuty i 12 sekund. W części informacyjno-publicystycznej TVN24.pl każdy użytkownik spędził średnio 26 minut i 52 sekundy, a na TVP.info - 23 minuty i 4 sekundy, w Polsat News przez 9 minut i 11 sekund.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat