SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niedzielne „Fakty” i „Uwaga! Koronawirus” z najdroższymi reklamami w cenniku TVN na maj

W ofercie handlowej TVN Media na maj br. najwyższe ceny reklam dotyczą emisji przy niedzielnych wydaniach „Faktów” i programu „Uwaga! Koronawirus”. 30-sekundowy spot kosztuje ponad 70 tys. zł.

Justyna Pochanke; fot.: TVN / Krzysztof DubielJustyna Pochanke; fot.: TVN / Krzysztof Dubiel

Na 76,3 tys. zł netto (cena spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono reklamę przy niedzielnej emisji programu „Uwaga! Koronawirus”, który emitowany jest zaraz po „Faktach”, przed serwisem sportowym. Przy emisjach w dni powszednie cena wynosi 67,6 tys. zł.  

70,7 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy niedzielnej emisji „Faktów”, w dni robocze cena wynosi 57,2 tys. zł.

Spot przy serwisie sportowym kosztuje 55,8 tys. zł od poniedziałku do piątku i 66,2 tys. zł w niedzielne wieczory. Reklama przy prognozie pogody to odpowiednio wydatek rzędu 52 tys. zł w dni powszednie i 56,2 tys. zł w niedziele.

69,8 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy „Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory, a 46 tys. zł - przy „Ameryka Express”.

10 maja br. TVN pokaże finałowy odcinek programu „Masterchef Junior” - spot przy nim wyceniono na 56,3 tys. zł.

Od 11 maja stacja będzie pokazywać program znany już teraz widzom TTV - „Down the road. Zespół w trasie”. Reklama przy tej emisji kosztuje 40,8 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy serialu „Na Wspólnej” zapłacą 53,2 tys. zł, a przy serialu „Motyw” - 44,3 tys. zł.

Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media pod koniec marca br. powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w kwietniu obroty stacji obsługiwanych przez to biuro reklamy będą niższe niż przed rokiem. Stacja TVN z powodu epidemii koronawirusa z końcem marca zawiesiła emisję premierowych odcinków niektórych swoich produkcji.

Według badania Nielsen Audience Measurement w pierwszym kwartale br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 529 619 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 7,55 proc., po spadku o 13,4 proc. w ciągu roku. Kanał zajmował czwarte miejsce, za TVP1, Polsatem i TVP2.

Dołącz do dyskusji: Niedzielne „Fakty” i „Uwaga! Koronawirus” z najdroższymi reklamami w cenniku TVN na maj

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wm
jak Zombi na tragedii zarabiać
odpowiedź
User
Widz
TVN24.. Najlepsza stacja informacyjna. Z niej biorą wzór pozostałe stacje. Mają nawet identyczne programy bo nie mają własnych pomysłów.
odpowiedź
User
Artur
Oczywiście TVN 24 to lider na światowym poziomie info. Ale mają też wpadki nie do A akceptowania. Naśladują te pisowskie dno czyli TVP.. Tvn 24 powala swoim dziennikarzom na montaż aparatów prostujących żeby. Np pani Zdanowicz. Nie sposób tej Pani zrozumieć. Chodzi o starsze osoby. Czytałem wpisy wulgarne czego nie pochwalam. Ta pani po prostu mówi niewyraźnie. W utach jej coś bulgocze slini się przeluka te ohydna ślinę. Widzowie piszą a tu dziewczynka nie reaguje. Nikt nie rzada jej zwolnienia ale nie ch się wyleczy i wróci na antenę. Każdy z nas płaci tej stacji abonament i chce te telewizję rozumieć. Ta pani nie jest samotna. Widzowie piszą o Jachomku. Czy szeleszczącą proteza Cegielskiej. Zakochany w młodszej partnerce Miszczak zapomniał o jakości nadawania. Mąż Pohankowej nie zauwaza ze jego małżonka niezła ogólnie dziennikarka przerywa bezczelnie rozmówcom snując swoje wywody które nas widzów nie interesują. Discovery to stacja znana z jakości w świecie i poinformujemy ich bezpośrednio skoro na w nie reagujä. Na sygnały widzów tych którzy płacą abonament. Przecież Zdanowicz zanim wyleczy te swoje zgryzy może zająć się czymś innym poza antena. Błędem Disvowrrv jest utrzymywanie tak jak w pisowskiej TVP szefów latami na swoich stanowiskach.
.
odpowiedź