TVN CNBC stracił ponad połowę widzów, a Polsat News prawie podwoiłwidownię

W lipcu br. kanały TVP Info i TVN 24 miały więcej widzów niż rokwcześniej, ale spadł ich udział w rynku. Natomiast Polsat Newspodniósł swoją oglądalność niemal dwukrotnie. Spadła zaś widowniastacji TVN CNBC Biznes, którą dzieli spory dystans do TV Biznes.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność kanału informacyjnego TVPInfo w lipcu br. wyniosła 288,9 tys. widzów, czyli była o8,56 proc. wyższa niż rok wcześniej, a udział TVP Info w rynkuukształtował się na poziomie 5,92 proc. i tutaj nastąpił spadek o0,24 pkt. proc.

Tylko minimalnie górę poszła widownia konkurencyjnegoTVN 24. W poprzednim miesiącu miał on 0,96 proc.widzów więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Jego oglądalnośćwyniosła 174 tys. osób przy 3,57-proc. udziale w rynku (mniej o0,12 pkt proc. niż rok wcześniej).

Największy wzrost popularności odnotował kanał PolsatNews. W lipcu ub.r., gdy zadebiutował oglądało go 9,7 tys.widzów i miał 0,21 proc. udziału. Natomiast w ubiegłym miesiącuprzyciągał już 18,5 tys. widzów i miał 0,38 proc. udziału. Oznaczato, że oglądalność stacji w ciągu roku wzrosła aż o 90,64 proc. audział o - 0,17 pkt. proc.

Czwarta w rankingu Superstacja odnotowałaspadek oglądalności o 3,83 proc. Jej widownia w lipcu br. wyniosła12,6 tys. osób, a udział - 0,26 proc. (zmalał o 0,07 pkt.proc.).

W lipcu 2009 roku w porównaniu do analogicznego miesiącazeszłego roku zwiększył się dystans między kanałami biznesowymiPolsatu i TVN-u. Oglądalność TV Biznes wzrosła o11,36 proc. do 2,3 tys. widzów (udział powiększył się o 0,01 pkt.proc.). Lipiec nie był natomiast dobrym miesiącem dlakonkurencyjnego TVN CNBC Biznes, którego widowniaspadła aż o 57,28 proc. do 1,2 tys. oglądających, a udział w rynkuzmniejszył się o 0,07 pkt. proc. i wyniósł zaledwie 0,02proc.

W czołówce najpopularniejszych programów w kanałachinformacyjnych w lipcu br. znalazła się relacja z uroczystościpożegnalnej Michaelu Jacksona - w TVN 24 znalazła się na miejscupierwszym i drugim, w TVP Info i Polsat News - na drugim, zaś wSuperstacji - na pozycji czwartej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu