SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN jesienią pokaże drugą edycję „Kto poślubi mojego syna”

Telewizja TVN szuka uczestników do drugiej edycji programu „Kto poślubi mojego syna”. Widzowie stacji nowe odcinki reality-show zobaczą jesienią br.

Bohaterowie programu „Kto poślubi mojego syna?” Article

Do show mogą zgłaszać się wolni mężczyźni, matki, których synowie nie znaleźli jeszcze partnerki życia oraz wolne kobiety. Zgłoszenia do programu należy przesyłać na adres mailowy ktoposlubimojegosyna@tvn.pl lub za pośrednictwem strony ktoposlubi.tvn.pl, gdzie jest dostępna ankieta zgłoszeniowa.

W programie „Kto poślubi mojego syna?” występują cztery duety złożone z matek i ich samotnych synów, którzy poszukują partnerek na całe życie. Spędzają oni czas z kandydatkami, poddając dziewczyny wielu testom i próbom, a synom w wyborze przyszłej żony pomagają matki.

Gospodynią reality-show pozostaje Agnieszka Jastrzębska, która prowadziła pierwszą edycję. Program oparty jest na amerykańskim formacie „Who wants to marry my son” firmy Eyeworks, za jego produkcję wykonawczą odpowiada firma Earl Grey.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że nadawana jesienią ub.r. pierwsza seria programu „Kto poślubi mojego syna” miała średnio 2,08 mln widzów. Przełożyło się to na 15,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,70 proc. w grupie komercyjnej (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN jesienią pokaże drugą edycję „Kto poślubi mojego syna”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tysiak
jakie "poszukiwanie uczestników"? przecież to jest ustawione...
28 10
odpowiedź
User
zxc
Gratuluje TVNowi dobrego samopoczucia,taki denny program na pewno przyniesie spadek ogladalnosci
28 12
odpowiedź
User
zxc
No i jeszcze szanowne mamusie beda mogly sie lansowac.
20 10
odpowiedź
User
Linn
Straszne! Jak widać w docieraniu do najgłupszego widza TVN walczy o palmę pierwszeństwa. Ale cóż, kasa, kasa, kasa...
22 10
odpowiedź
User
jr
Nie wierzę, że to czytam........
27 10
odpowiedź