SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show „Kuba Wojewódzki” z najdroższym product placement w TVN

W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za to w show „Kuba Wojewódzki”. Znacznie mniej ta forma promocji kosztuje w innych pozycjach stacji, także w takich nowościach, jak „Milionerzy” czy „36,6”.

Kuba Wojewódzki pijący oranżadę Hellena, fot. TVN Article

Biuro reklamy TVN Media udostępniło cennik lokowania produktów w wiosennej ramówce, która rusza już w lutym. Obejmuje on 13 pozycji programowych, wśród których są stałe produkcje, jak i nowości programowe, takie jak „Milionerzy” i „36,6”.

W cenniku podano ceny za jedną emisję, oddzielnie dla tzw. scen aktywnych (czyli takich, w których produkt jest wpleciony w akcję serialu lub programu) i oddzielnie dla scen pasywnych (gdy produkt jest np. elementem scenografii, jak w przypadku mebli, wyposażenia wnętrza itp.).

W stałych pozycjach programowych TVN, takich jak np. „Kuba Wojewódzki”, „Kuchenne Rewolucje”, „Ugotowani” obowiązują te same stawki, co jesienią ub.r. Podobnie jak jesienią, także i wiosną br. najwyżej wycenioną scenę aktywną w programie „Kuba Wojewódzki” - umieszczenie produktu w tym show kosztuje 95 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Za scenę pasywną reklamodawca zapłaci 64 tys. zł.

Nieco mniej, ale wciąż sporo kosztuje scena aktywna w weekendowym wydaniu porannego programu „Dzień Dobry TVN”. Scena pasywna jest tańsza o 21,5 tys. zł.

65 tys. zł zapłacą marketerzy za aktywną obecność produktu lub usługi w serialu nowej serii serialu „Druga szansa” (scena pasywna kosztuje 45 tys. zł). Dwa tysiące mniej (63 tys. zł) kosztować ich będzie z kolei umieszczenie produktu w programie „Agent” (pasywna - 44 tys. zł) lub „36,6” (pasywna - 44 tys. zł).

Po 60 tys. zł trzeba zapłacić za sceny aktywne w takich produkcjach, jak serial „Na Wspólnej” i programy „Kuchenne Rewolucje” oraz „Ugotowani”. Sceny pasywne w nich kosztują po 40 tys. zł.

Cena aktywnego lokowania produktu w codziennym wydaniu „Dzień Dobry TVN” wynosi 52 tys. zł. A 2 tys. zł mniej - scena w „Milionerach”. Najmniej, bo 45 tys. zł trzeba zapłacić za aktywne sceny w „Co za tydzień”, „Szkoła”, „Szpital” i „19+”.

CENNIK LOKOWANIA PRODUKTÓW W TVN

PROGRAM

CENA LOKOWANIA LP

SCENA AKTYWNA

SCENA PASYWNA

AGENT

63 000

44 000

DRUGA SZANSA

65 000

45 000

NA WSPÓLNEJ

60 000

40 000

KUCHENNE REWOLUCJE

60 000

40 000

CO ZA TYDZIEŃ

45 000

31 500

MILIONERZY

50 000

35 000

DZIEŃ DOBRY TYDZIEŃ

52 000

35 000

DZIEŃ DOBRY WEEKEND

72 000

50 500

KUBA WOJEWÓDZKI

95 000

64 000

SZPITAL

45 000

35 000

SZKOŁA

45 000

35 000

19+

45 000

35 000

36,6

63 000

44 000

UGOTOWANI

60 000

40 000

Każda z powyższych cen (bez podatku VAT) dotyczy jednej emisji LP w określonym odcinku w stacji TVN i na player.pl. Dany odcinek może zostać wyświetlony wielokrotnie na różnych antenach. Ceny podlegają rabatom ustalanym na podstawie wysokości wydatków danej firmy na lokowanie produktów w TVN.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Show „Kuba Wojewódzki” z najdroższym product placement w TVN

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andy
50 TYSIĘCY ZA TO , ZE GRUBA MAGDA WEŹMIE DO SWEJ TŁUSTEJ RĘKI SASZETKĘ PRZYPRAWY PRZEZ 2 SEKUNDY......LITOŚCI. ZA TAKI BUDŻET MOŻNA ZROBIĆ 100 RAZY SKUTECZNIEJSZĄ REKLAMĘ W INTERNECIE . KTO W TYM SIEDZI TEN WIE A KORPORACJE PŁACĄ A TVN PIĘKNIE STRZYŻE TE BARANY
12 10
odpowiedź