SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN nowym liderem, rekord TVN24. „Fakty” przed „Wiadomościami”

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

fot. Shutterstock.com Article

Udział liderującego TVN w okresie od 16 do 22 maja 2016 roku zwiększył się o 0,59 pkt. proc. do 10,97 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,43 pkt. proc. i wyniósł 10,90 proc.

Podium uzupełnia TVP1, która tydzień wcześniej była liderem. Wynik tej stacji to 9,79 proc., po spadku o 2,38 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,10 proc.; do góry o 0,02 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 42,96 proc. do 40,76 proc.

Z kolei sumaryczny udział top 20 stacji w badanym okresie wyniósł 71,53 proc., po spadku o 1,48 proc.

Wszyscy 4+

09.05.2016 - 15.05.2016

16.05.2016 - 22.05.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

TVN

617 926

10,38%

630 865

10,97%

0,59%

2

Polsat

674 404

11,33%

626 611

10,90%

-0,43%

3

TVP1

724 728

12,17%

563 204

9,79%

-2,38%

4

TVP2

540 754

9,08%

523 201

9,10%

0,02%

5

TVN24

233 920

3,93%

231 132

4,02%

0,09%

6

TV4

194 878

3,27%

201 641

3,51%

0,24%

7

TVP INFO

189 041

3,18%

184 417

3,21%

0,03%

8

TV PULS

189 511

3,18%

175 909

3,06%

-0,12%

9

TVN7

183 135

3,08%

173 469

3,02%

-0,06%

10

Puls 2

109 379

1,84%

110 935

1,93%

0,09%

11

TTV

95 360

1,60%

96 682

1,68%

0,08%

12

TV6

91 876

1,54%

94 371

1,64%

0,10%

13

Polsat2

85 551

1,44%

88 178

1,53%

0,09%

14

TVP Seriale

84 502

1,42%

81 958

1,43%

0,01%

15

TVP Rozrywka

62 749

1,05%

64 848

1,13%

0,08%

16

Polsat News

64 401

1,08%

63 021

1,10%

0,02%

17

TVP3

59 275

1,00%

56 211

0,98%

-0,02%

18

Stopklatka

61 257

1,03%

50 715

0,88%

-0,15%

19

Nickelodeon

41 109

0,69%

47 696

0,83%

0,14%

20

Polo TV

43 010

0,72%

47 434

0,82%

0,10%

TVN w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego. Stacja ta zwiększyła udział o 0,81 pkt. proc. do 13,58 proc. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego wynik uplasował się na poziomie 13,54 proc., po jednak wzroście o 0,76 pkt. proc.

Na ostatnią pozycję podium awansowała Dwójka - udział tej stacji wyniósł 8,06 proc., po jednak spadku o 0,07 pkt. proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Jedynka, która spadła na miejsce czwarte (w dół o 2,85 pkt. proc. do 6,04 proc.).

Wszyscy 16-49

09.05.2016 - 15.05.2016

16.05.2016 - 22.05.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

TVN

292 913

12,77%

301 237

13,58%

0,81%

2

Polsat

293 209

12,78%

300 377

13,54%

0,76%

3

TVP2

186 524

8,13%

178 702

8,06%

-0,07%

4

TVP1

203 993

8,89%

133 903

6,04%

-2,85%

5

TV4

78 956

3,44%

83 951

3,78%

0,34%

6

TV PULS

88 650

3,86%

73 515

3,31%

-0,55%

7

TVN7

77 486

3,38%

68 492

3,09%

-0,29%

8

TVN24

51 215

2,23%

51 648

2,33%

0,10%

9

Puls 2

49 480

2,16%

49 319

2,22%

0,06%

10

TTV

45 934

2,00%

45 648

2,06%

0,06%

11

TV6

39 744

1,73%

40 158

1,81%

0,08%

12

TVP Seriale

33 804

1,47%

34 402

1,55%

0,08%

13

Polsat2

30 236

1,32%

33 234

1,50%

0,18%

14

Polo TV

23 595

1,03%

28 209

1,27%

0,24%

15

TVP INFO

31 481

1,37%

24 952

1,12%

-0,25%

16

TVN Style

22 299

0,97%

23 305

1,05%

0,08%

17

Stopklatka

20 783

0,91%

22 029

0,99%

0,08%

18

TVP Rozrywka

23 362

1,02%

21 391

0,96%

-0,06%

19

Eska TV

20 300

0,88%

20 719

0,93%

0,05%

20

Discovery

19 375

0,84%

19 851

0,90%

0,06%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, rekord TVN24. „Fakty” przed „Wiadomościami”

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
Udział TVP1 w grupie 16-49 to już naprawdę DNO DNA. Różnica pomiędzy TV4 wynosi tylko 50 tys. Ale nie ma się co dziwić, bez powodu to się nie bierze. W TVP1 nie ma nic ciekawego do oglądania dla widzów w tym przedziale wiekowym, dlatego wszyscy uciekają.
74 20
odpowiedź
User
piotr
zbij pan termometr panie kurski
nie będziesz pan miał gorączki:))
kurs na dno
65 18
odpowiedź
User
prawnik
No i jest przebite 4% przez TVN24! Zakładałem się, że TVN24 przebije 4% jeszcze w maju i wygrałem;)
49 15
odpowiedź
User
asdf
Teraz to już na bank powstanie "Narodowy Instytut Nowej Myśli Telemetrycznej I Kształtowania Tylko Właściwych Opinii im. Wyklętych I Tych, Co Stali Tu, A nie Tam".
74 14
odpowiedź
User
Gie
TVP INFO w komercyjnej zaraz zejdzie poniżej 1%. Już teraz ma mniej niż Polo TV :D Już tylko emeryci oglądają peany na cześć PiS-u.
61 16
odpowiedź