SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN pokaże kolejną edycję „Kuchennych rewolucji”. „Program bije rekordy oglądalności”

W jesiennej ramówce 2017 roku TVN pokaże 16. sezon „Kuchennych rewolucji” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecną serię programu Magdy Gessler ogląda średnio 2,6 mln widzów, a ostatni odcinek zanotował najlepszy wynik od 2012 roku.

Magda Gessler Article

Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności „Kuchennych rewolucji” i zdecydowała się na kontynuację programu. - To prawda, kolejna seria „Kuchennych rewolucji” jest już przygotowywana i mam nadzieję, że nie będzie ostatnią - informuje portal Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

Kolejny - szesnasty - sezon produkcji prowadzonej przez Magdę Gessler widzowie zobaczą w jesiennej ramówce 2017 roku.

Obecny sezon „Kuchennych rewolucji” notuje wysokie wyniki oglądalności, które rosną niemal z tygodnia na tydzień. Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze siedem odcinków 15. serii programu śledziło średnio 2,62 mln osób. Przełożyło się to na 18,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 25,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (są to sumaryczne dane dotyczące oglądalności zarówno w telewizji linearnej, jak i uwzględniające oglądalność przesuniętą w czasie TSV; stan na 31 marca br.).

Dane oglądalności „Kuchennych rewolucji 15” odcinek po odcinku

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, której udział wynosi 16,90 proc. Dalej plasują się: Polsat (9,26 proc.) oraz TVP2 (9,26 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59, choć w tych ujęciach przewaga TVN nad pozostałymi stacjami jest większa - dane dla trzech pierwszych odcinków.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 30 marca br. Linearnie obejrzało go 3 mln widzów w 4+, co przełożyło się na 21,12 proc. udziału w 4+ (1,70 mln widzów i 29,98 proc. udziału w 16-49). Z informacji przekazanych naszemu portalowi przez TVN wynika, że to najlepsze wyniki oglądalności pojedynczego odcinka „Kuchennych rewolucji” od 2012 roku (zarówno w 4+, jak i w 16-49).

- Rzeczywiście ten program to fenomen, od siedmiu lat jest na antenie i bije rekordy oglądalności. W dodatku wszędzie go pełno, bo przecież poza premierowymi odcinkami w czwartkowe wieczory mamy jeszcze codzienne popołudniowe powtórki i emisje w TVN Style, a jednak ludzie nigdy nie mają dość Magdy Gessler - mówi nam Bogdan Czaja. - Oczywiście ramówka telewizyjna to również przepływ widowni i na pewno na ostatnie wyniki „Kuchennych rewolucji” ma wpływ popularność reaktywowanych właśnie „Milionerów”, ale to niczego nie odbiera temu programowi - dodaje.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w marcu br. wyniósł 10,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN pokaże kolejną edycję „Kuchennych rewolucji”. „Program bije rekordy oglądalności”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Fenomenem jest raczej ciągłe istnienie knajp, którym trzeba pomagać. Niektórzy niczego się nie nauczyli z poprzednich sezonów.
70 10
odpowiedź
User
michał 87
Trudno żeby TVN zażynał kurę znoszącą złote jaja.Niektóre programy i seriale piłuje się do momentu aż oglądalność nie spadnie prawie do zera.
43 9
odpowiedź
User
Cataleya
To jest faktycznie fenomen, udział sięga 28-30 %. Program ciągnie w dziwnym kierunku grzebania w prywatnych, często dawnych sprawach bohaterów, o kuchni już tam niewiele. Ale ewidentnie tego widz pragnie, bazaru. Dostaje bazar i wszyscy zadowoleni.
48 14
odpowiedź
User
Adamo023
Ale przecież u Ramsaya tez było tak, że "grzebano" w prywatnych sprawach, które bardzo często powodują, że nie ma klientów. Nie zwalajmy wszystkiego na Gessler, bo program pomógł naprawdę wielu restauracjom, a że są nadal ludzie, którzy otwierają knajpy bez żadnego doświadczenia... Jak dla mnie (i pisałem już kilka razy) powinna dostać jeszcze Piekielny Hotel na zmianę z Kuchennymi.
44 11
odpowiedź
User
między wierszami
ale że się sami przyznają, że powtórki z dużej anteny ciągną tematyka?
10 12
odpowiedź