704 tys. widzów nowego programu „Przez Atlantyk”, TVN liderem w 16-49

Emitowany w TVN nowy program „Przez Atlantyk” oglądało średnio 704 tys. widzów. Stacja w paśmie nadawania programu zajęła czwarte miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
704 tys. widzów nowego programu „Przez Atlantyk”, TVN liderem w 16-49
Uczestnicy „Przez Atlantyk”; fot. TVN

Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków nowego reality-show „Przez Atlantyk”, wyemitowanych w okresie od 2 marca do 20 kwietnia 2022 roku wyniosła 704 tys. osób. Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 6,26 proc. w gronie wszystkich widzów, 8,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Program nadawany był w środy o 21.35.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął siódmy. Śledziło go średnio 761 tys. osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/programy-sniadaniowe-ogladalnosc-marzec-2022-dzien-dobry-tvn,7170003442013825a ##

W paśmie nadawania „Przez Atlantyk” (środa między 21.35 a 22.38) TVN miał 5,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajęła czwarte miejsce na tle konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TVP2, który miał 7,66 proc. Drugie miejsce należało do TVP Info (6,6 proc.), a trzecie - do TVP1 (6,45 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był liderem.

grafika

„Przez Atlantyk” to polska wersja fińskiego formatu „Over the Atlantic”, który w 2017 roku wyprodukowała firma Rabbit Formats dla stacji TV5 Finland. Lokalne edycje projektu zrealizowano dotychczas w Dani, Belgii, Holandii, Szwecji oraz Norwegii, w której pierwszy sezon zadebiutuje w przyszłym tygodniu.

Formuła przygodowego programu polega na tym, że grupa kilku celebrytów po raz pierwszy w życiu przepływa Ocean Atlantycki płynąc łodzią. Uczestnicy uczą się żeglować, pracować w zespole oraz walczyć z licznymi trudnościami.

Renata Kaczoruk, Maja Hirsch i Antoni Królikowski wśród uczestników

Uczestnikami w pierwszej polskiej edycji programu byli: Renata Kaczoruk, Maja Hirsch, Natalia Przybysz, Antoni Królikowski, Piotr Liroy-Marzec i Zygmunt Miłoszewski. Kapitanami podczas rejsu byli Roman Paszke i Adam Skomski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-junior-7-tvn-uczestnicy-kto-odpadl-wyniki-ogladalnosci,7170010614609537a ##

Zdjęcia do programu realizowane były pod koniec zeszłego roku. Ekipa programu wyruszyła z Gran Canarii. Finisz rejsu odbył się u wybrzeży Martyniki.

Za realizację polskiej edycji programu na zlecenie TVN odpowiadała firma Jake Vision.

Będzie druga edycja?

Telewizja TVN na chwilę obecną nie informuje, czy powstanie drugi sezon programu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-skazana-tvn,7170002784986753a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

X ukarany w Europie. Donald Trump: to okropne

X ukarany w Europie. Donald Trump: to okropne