SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN promuje „Iron Majdan” konkursem dla par. Do wygrania podróż za 15 tys. zł

W poniedziałek 12 marca br. startuje konkurs „Wyzwanie Iron Majdan” promujący nowy program TVN „Iron Majdan”. Główną nagrodą jest zagraniczny wyjazd o wartości 15 tys. zł.

Małgorzata i Radosław Majdanowie w reality-show "Iron Majdan", fot. TVN Article

Konkurs przeznaczony jest dla duetów - par, przyjaciół, znajomych czy rodziców z dzieckiem. W ramach „Wyzwania” należy uwiecznić na zdjęciu nietypowy, zabawny i kreatywny sposób spędzania czasu wspólnie z drugą osobą. Aby wziąć udział w „Wyzwaniu Iron Majdan” należy przesłać fotografię wraz z wypełnionym formularzem na dedykowanej konkursowi stronie internetowej Wyzwanie.tvn.pl. Zgłoszenia przyjmowane będą do 8 kwietnia br.

Co tydzień spośród nadesłanych zdjęć jury wybierze dwie najciekawsze propozycje. Ich autorzy wybiorą się na weekendowy wyjazd z Małgorzatą i Radosławem Majdanami. Osiem duetów z etapów tygodniowych rywalizować będzie o nagrodę główną, tj. wakacje o wartości 15 tys. zł.

„Iron Majdan” to nowe reality-show TVN z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana. W każdym z 10 odcinków bohaterowie lądują na innym mieście m.in. w Las Vegas (USA), Keflavik (Islandia), Bangkok (Tajlandia), Baku (Azerbejdżan), San Luis Obispo (USA), Phnom Penh (Kambodża) i Los Angeles (USA). Cel podróży bohaterowie poznają w ostatniej chwili, a zadania do wykonania - dopiero po przybyciu na miejsce. Widzowie śledzą wykonywanie misji, a także relacje małżonków w sytuacjach ekstremalnych.

Reality jest drugim najdroższym programem w historii TVN po „Azja Express”. Stacja nie podaje szczegółów, ale jeden odcinek mógł kosztować nawet milion złotych. Program na zlecenie TVN produkuje firma Golden Media Polska. Kolejne premierowe odcinki „Iron Majdan” TVN będzie pokazywać w poniedziałki o 22.30.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 9,65 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN promuje „Iron Majdan” konkursem dla par. Do wygrania podróż za 15 tys. zł

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Niech se promują. Podejrzewam, że w weekendy w DD będą powtarzali jaki to cudowny im program wyszedł o oglądalności marnej telenoweli.
16 10
odpowiedź
User
iksiński
Niech sobie promują - nic to nie da! Produkt jest niestrawny.
18 9
odpowiedź
User
ani kasia
Kolejny sukxes Golden media z Rizenkową w roli głównej...
16 8
odpowiedź
User
Pani kasia
Kolejny sukces Golden media z Rozenkową w roli głównej...
10 8
odpowiedź
User
lover-kiss-kiss
Hej wp, czekam na artykul o ogladalnosci drugiego odcinka "Hipnozy" :)
10 8
odpowiedź