TVN silny w łódzkiem, Polsat w lubelskim

Przedstawiamy procentowy udział stacji telewizyjnych wwojewództwach dolnośląskim, kujawsko - pomorskim, łódzkiem orazlubelskim w okresie styczeń - 26 lipca 2009. Dane dlaWirtualnemedia.pl opracowała firma AGB Nielsen Media Research.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku w województwie dolnośląskim jestTVP. Stacja ma w nim 23,75 proc. udziału w rynku. W grupie16-49 najlepsze wyniki notuje Polsat (17,09 proc. udziału), któryjest drugi w grupie 4+. Stawkę dziesięciu najpopularniejszychkanałów zamyka Polsat2 z 1,26 proc. udziału w rynku w 4+ i  1,15proc. udziału w 16-49.

Kujawsko- pomorskie także należy do TVP1.Jedynka ma w nim 20,63 proc. udziału w rynku. Druga pozycjaprzypada TVN (15,56 proc. udziału), trzecia zaś Polsatowi (15,18proc.). TVN24 ma przewagę na TVP Info(5,64 proc. do 4,06 proc.udziału). Zupełnie inaczej wyglądają wyniki w grupie komercyjnej. Wniej liderem jest Polsat (20,84 proc. udziału), TVN jest dopierotrzeci (15,52 proc.), a TVN24 nieznacznie ustępuje TVP Info (2,10do 2,37 proc. udziału).

Jedynka prowadzi także w łódzkiem (19,44 proc.udziału). Drugie miejsce w grupie 4+ i pierwsze w grupiekomercyjnej przypada jednak TVN ( odpowiednio 17,4 proc. udziału i19,27 proc. udziału). Wśród dziesięciu najchętniej oglądanychkanałów są dwa dziecięce - Jetix oraz Disney Channel (odpowiednio2,7 proc. udziału i 1,44 proc. udziału ; grupa 4+).

Liderem w grupie 4+ w województwie lubelskim jestTVP1 (24,18 proc. udziału), TVP2 jest druga z 19,52 proc.udziału, zaś Polsat trzeci z 19,09 proc. udziału. W komercyjnejgrupie docelowej prowadzi jednak Polsat z 23,15 proc.udziału.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu