SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojewódzki i Gessler królewską parą w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)

W spocie jesiennej ramówki TVN gwiazdy najważniejszych programów i seriali stacji są pokazywane w przestrzeniach klasycznej architektury. Tłem muzycznym jest piosenka „Powerful”.

Kuba Wojewódzki i Magda Gessler w spocie TVNArticle

W reklamie bohaterowie najważniejszych produkcji TVN są pokazywani w różnych salach i ogrodzie utrzymanych w stylu klasycznej architektury. Widzimy ich m.in. w komnatach z kolumnami i lustrami, na schodach, w bibliotece i za stołem na dziedzińcu.

W spocie występują gospodarze i jurorzy programów od wielu lat emitowanych w stacji: Magda Gessler z „Kuchennych rewolucji”, Kuba Wojewódzki, Joanna Krupa, Kasia Sokołowska, Marcin Tyszka i Dawid Woliński z „Top Model”, Michał Piróg, Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak i Agustin Egurrola z „Mam talent”, Kinga Rusin i Piotr Kraśko z „Dzień dobry TVN” oraz Hubert Urbański z „Milionerów”.

Są też aktorzy z seriali: Agata Kulesza i Leszek Lichota z „Pułapki” (jej drugi sezon będzie emitowany w TVN od połowy września), Magdalena Boczarska i Bartłomiej Topa z „Pod powierzchnią” (druga seria zostanie pokazana po zakończeniu „Pułapki”), a także Tomasz Karolak z „39 i pół tygodnia”. Pojawia się również Edyta Górniak, która jest bohaterką nowego reality-show „My Way”.

- W tym sezonie jesteśmy w połowie drogi między spotem „Więcej” z ubiegłej jesieni, a pastiszem w stylu disco z wiosny tego roku. Z jednej strony pokazujemy gwiazdy w mocnych, eleganckich stylizacjach, ale z drugiej natychmiast dodajemy do tego pozornego prężenia muskułów humor - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak odpowiedzialny za kreację spotu. - Liczymy na to, że nasz widz poczuje się ciepło i miło oglądając ten spot. Bo chyba nie sposób nie parsknąć śmiechem widząc królową TVN opierającą głowę na ramieniu króla TVN - dodaje.

 

Spot został przygotowany przez dział autopromocji TVN. Za scenariusz odpowiadali Robert Krawczyk i Olga Rutkowiak, za zdjęcia - Mateusz Skalski, za reżyserię i monraż - Robert Krawczyk, a za produkcję - Magdalena Pazio.

Tłem muzycznym reklamy jest piosenka „Powerful” Major Lazer (z udziałem Ellie Goulding & Tarrus Riley).

Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 558 494 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 8,56 proc., wobec 9,33 proc. rok wcześniej.

Wcześniej w spotach TVN disco, selfie, "Więcej" i zwykli ludzie

TVN od ponad 10 lat przygotowuje co pół roku spoty ramówkowe. W klipie z wiosny br. gwiazdy śpiewały i tańczyły do muzyki disco, spot sprzed roku obrazował hasło „Więcej”, a z wiosny ub.r. nawiązywał do programu „Hipnoza”.

Reklama z jesieni 2017 roku podkreślała 20-lecie TVN, w tej sprzed roku gwiazdy stacji robiły selfie, a spot z jesieni 2015 roku pokazywał je wśród zwykłych ludzi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojewódzki i Gessler królewską parą w spocie jesiennej ramówki TVN (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
takie tam
Jedno udaje ze umie gotowac i zna sie na Sztuce kulinarnej drugie udaje kogos kim nie jest Od lat te same bzdury teksty piach muł dno o wygladzie nie warto nawet wspominac i takie sa Fakty czyli Hipnozy i Pozaru w burdelu TVN ciag dalszy
odpowiedź
User
g
TVn stacje której ludzie maja juz serdecznie dosyc wkracza w kolejna faze swojego rozkwitu
odpowiedź
User
Ian
Teraz już wiadomo, która gwiazda jest królową TVN, nie żadna Rozenek czy Rusin tylko Magda Gessler
odpowiedź