SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style liderem stacji lifestylowych. HGTV z lepszym wynikiem niż TVN Meteo Active

W lutym 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Piąte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.com Article

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lutym 2017 roku wyniósł 0,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do lutego 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 3,17 proc.

Drugie miejsce zajęło TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 2 proc. i wyniósł 0,51 proc. Kanał ten przed rokiem był trzeci.

Z kolei na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,46 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 19,30 proc.

Czwartą pozycję zajął Polsat Cafe, którego udział zwiększył się o 12,82 proc. do 0,44 proc.

Na piątej lokacie uplasował się nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,36 proc., podczas gdy wynik samego TVN Meteo Active w lutym ub.r. wynosił 0,09 proc. (stacja ta była wówczas 9.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 300 proc. HGTV od pierwszego dnia emisji nadaje w jakości HD. Stację oglądać można w kablówkach i na platformach satelitarnych, w których do tej pory był dostępny TVN Meteo Active.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 11. Jego wynik zmalał o 56,25 proc. do 0,07 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lutym br. ex aequo zanotowały dwie stacje: TVN Style i TVN Turbo, których udział wyniósł po 0,86 proc. Wynik tej pierwszej stacji względem lutego ub.r. się nie zmienił, a tej drugiej - wzrósł o 8,86 proc. (stacja ta awansowała z miejsca drugiego).

Podium uzupełnia Polsat Play (w dół o 27,54 proc. do 0,50 proc.).

Najwięcej też i tutaj zyskał kanał HGTV (jego udział względem TVN Meteo Active z lutego ub.r. wzrósł o 412,50 proc. do 0,41 proc.), a największy spadek odnotowało Discovery Life (było to 42,86 proc. do 0,08 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. HGTV z lepszym wynikiem niż TVN Meteo Active

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
komentarz
Jeszcze trochę i HGTV będzie na trzecim miejscu (...) super są niektóre stacje tematyczne - tylko nie są już w stanie cieszyć się lepszą i coraz wyższą oglądalnością - kto ma dzisiaj czas i chęci aby oglądać TV - wybieramy internet lub inne formy spędzania czasu (...) jeszcze należy uwzględnić wszelkie podawane wyniki oglądalności poszczególnych stacji TV - większych i mniejszych które nie są dokładne lub nawet rzetelne - podają to co podają - ale i tak trudno uznać że są prawdziwe podawane poszczególne wyniki oglądalności...
8 8
odpowiedź