SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style podwoiło wynik i zostało liderem kanałów lifestylowych

W listopadzie br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei największy spadek znów dotknął kanału Fashion.

TVN Style podwoiło wynik i zostało liderem kanałów lifestylowych

Udział TVN Style w listopadzie br. wyniósł 0,68 proc. po wzroście względem listopada ub.r. aż o 103,9 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca trzeciego na pozycję lidera i jednocześnie zanotowała najwyższy wzrost w zestawieniu.

Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TVN Turbo, natomiast jego udział zmniejszył się o 3,5 proc. i wyniósł 0,50 proc. Na ostatnim miejscu podium - po spadku z pozycji wicelidera - znalazł się kanał TLC, a jego udział wyniósł 0,39 proc. Kanał ten zanotował spadek względem analogicznego okresu ub.r. o 7 proc.

Natomiast największy spadek w rankingu ponownie dotknął zajmującego bez zmian ostatnią lokatę kanału Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

wszyscy 4+
listopad20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style21 7140,33544 2610,683
TVN Turbo33 6740,51932 4240,501
TLC26 8860,41525 0220,386
Polsat Play19 9870,30824 4900,378
Polsat Cafe15 3690,23719 3440,299
kuchnia+ 8 2910,1288 4180,130
Domo+ 5 0940,0796 9890,108
Club TV 4 6320,0713 4290,053
BBC Lifestyle2 8370,0442 8080,043
Wedding TV2 6170,0401 7650,027
Viacom Blink--1 5920,025
Fashion2690,0041210,002


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem została także stacja TVN Style, która awansowała z pozycji trzeciej i osiągnęła wynik na poziomie 0,92 proc. Jej udział wzrósł tutaj aż o 103,5 proc. - najbardziej w zestawieniu. Drugie miejsce zajęło TVN Turbo (0,82 proc. udziału, spadek o 3 proc.), a trzecie było TLC (0,52 proc., - 8,8 proc.).

Z kolei także i tutaj najwięcej stracił Fashion (aż 42,5 proc.), którego udział również i w tej grupie wiekowej nie przekroczył już granicy 0,01 proc.

wszyscy 16-49
listopad20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style12 3320,45424 7120,924
TVN Turbo22 8560,84121 8220,816
TLC15 4280,56813 8510,518
Polsat Play10 7830,39712 2390,458
Polsat Cafe7 8360,2889 8700,369
kuchnia+ 4 1330,1524 6330,173
Domo+ 2 9860,1103 2700,122
Club TV 2 2930,0841 7800,067
BBC Lifestyle1 3490,0501 4240,053
Wedding TV1 3490,0506930,026
Viacom Blink--5820,022
Fashion1830,0071000,004


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w listopadzie br. był poradnik „Wiem co jem. Wiem co kupuję”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 268 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż pięć pozycji. Po dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play oraz TVN Turbo, zaś ostatnią lokatę zajęła audycja TLC.

Raport TOP programówStacjaWszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./TVN Style268 0762,65
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/Polsat Play254 4562,82
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./TVN Style231 5351,84
LUKSUSOWE PROSTYTUTKI /FILM DOK.FRAN./TVN Style222 7851,45
SAMOCHOD MARZEN KUP I ZROB /MAG.MOTOR.POL./TVN Turbo219 2542,58
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./TVN Style203 9642,15
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/TVN Turbo201 9611,76
POLICYJNE TASMY /SER.DOK.USA/Polsat Play190 3921,33
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./TVN Style189 3811,80
DWA ZYCIA JEDNO CIALO /FILM DOK.USA/TLC184 9981,54


 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style podwoiło wynik i zostało liderem kanałów lifestylowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kik
Poprzednia szefowa Styli uważała, że nie trzeba znać się na telewizji, żeby tam pracować. Otaczała się głównie wianuszkiem zagubionych redaktorek z gazet, które uważała za ekspertów i to był początek końca.
odpowiedź