SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN w paśmie '39 i pół' przegrywa z TVP2 i Polsatem

Trzy pierwsze odcinki drugiej serii "39 i pół" obejrzało 2,54 mlnwidzów. W analogicznym okresie przed rokiem serial śledziło 3,33mln osób. Lepsze wyniki w tym paśmie notują TVP2 oraz Polsat.

Serial zapewnia kanałowi 17,99 proc. udziału w rynku (poprzednio24,98 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchdla Wirtualnemedia.pl. W grupie komercyjnej produkcja ma 22,9 proc.udziału w rynku ( w ubiegłym roku 29,51 proc.).


Grupa 4+

(16 - 49)

Data

AMR

SHR %

SHR %

03-03-2009277962419,36%24,88%
10-03-2009228914116,40%19,91%
17-03-2009255528218,14%23,71%
średnio2009254314117,99%22,90%
średnio2008332842124,98%29,51%

Lepsze wyniki w paśmie "39 i pół" notuje TVP2 nadająca międzyinnymi "Ekspres Reporterów" (28 proc. udziału - 3,95 mln widzów).Druga pozycja z 18,11 proc. udziału i 2,56 mln widzów przypadatelewizji Polsat ( filmy fabularne). Czwartą pozycję, za TVN,zajmuje TVP1 (10,75 proc. udziału i 1,51 mln widzów).

Serial chętnie oglądają mieszkańcy małych i dużych miast zwykształceniem podstawowym i średnim.



ADH %AFF
PłećMężczyźni43,51%90

Kobiety56,49%109
Wiek4-91,45%24

10-156,78%92

16 - 196,77%113

20 - 247,26%85

25 - 2911,36%131

30 - 3410,55%132

35 - 399,81%143

40 - 447,76%120

45 - 497,07%95

50 - 546,89%83

55 - 599,98%133

60+14,34%76
Wlk. miastaWieś25,81%66

< 50 tys.29,30%123

50-100 tys.9,03%107

100-200 tys.11,25%142

> 200 tys.24,60%119
ZawódTop management9,90%125

Pracownicy średniegoszczebla21,68%153

Pracownicy fizyczni irolnicy19,68%95

Emeryci23,22%87

Inni25,52%84
WykształceniePodstawowe43,75%97

Średnie31,83%106

Wyższe16,20%142

Inne8,23%62

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: TVN w paśmie '39 i pół' przegrywa z TVP2 i Polsatem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl