TVN widzi oznaki poprawy na rynku reklamy

Grupa medialna TVN ocenia, że w IV kwartale pojawiły się pierwszeoznaki poprawy na rynku reklamowym, wynika z prezentacji spółki dlainwestorów. Równocześnie TVN poinformował, że jego przychody zreklamy telewizyjnej spadły w III kw. o 14% r/r i ocenił, że jestto dynamika zbliżona do zanotowanej przez cały rynek.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej netto wzrósł do 32,3%z 31,7% w analogicznym okresie 2008 r." - czytamy w informacjispółki. W ciągu dziewięciu miesięcy udział grupy TVN w rynkureklamy telewizyjnej utrzymywał się na poziomie 35%.

Powołując się na dane domu mediowego Starlink TVN podał, że wIII kw. cały polski rynek reklamy skurczył się o 14% r/r do 1392mln zł. Jedynym segmentem rynku, który zanotował wzrost wartości (o1% r/r) był internet (190 mln zł). Wartość segmentu reklamytelewizyjnej spadła o 13% do 625 mln zł.

Onet.pl utrzymał udział w rynku reklamy display na poziomie ok.30%, poinformowała grupa w prezentacji.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 178,16 mln złskonsolidowanego zysku netto wobec 276,04 mln zł zysku rokwcześniej, przy przychodach odpowiednio 1443,01 mln zł wobec1305,01 mln zł.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu