SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN zarobiła więcej z reklam niż Polsat

W maju największe polskie telewizje zanotowały większe wpływy z reklam niż przed rokiem. Ranking top 15 stacji.

Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w maju 2006 z reklam najwięcej zarobiła telewizja TVN - 204 748 250 PLN, co oznacza wzrost aż o 44 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.

Na drugie miejsce spadł dotychczasowy lider Polsat. Telewizja kierowana przez Aleksandra Myszkę zarobiła z reklam o 15 proc. więcej niż w maju 2005.

Wzrosły także przychody reklamowe TVP. "Jedynka" zarobiła cennikowa ponad 133 mln (o ponad 18 mln więcej niż rok wcześniej), a TVP 2 - 112 mln (wzrost o 18,8 mln zł).

 

Maj-2006 Maj-2005
Channel Investment Channel Investment
TVN 204 748 250 Polsat 174 766 608
Polsat 201 963 025 TVN 141 141 605
TVP1 133 055 290 TVP1 114 258 275
TVP2 112 731 720 TVP2 93 994 320
TV4 14 620 000 TV4 15 248 900
MTV 14 521 031 TVN7 12 780 215
Polsat Sport 14 056 400 Jetix 11 043 077
Tele5 11 679 645 MTV 10 889 750
TVN7 11 659 260 Tele5 10 627 768
Jetix 11 648 607 Discovery 7 884 480
Discovery 8 973 745 VIVA 7 660 130
VIVA 7 757 053 CN/TCM 5 437 700
CN/TCM 7 471 220 Hallmark 5 347 880
TVP3 7 029 620 TVP3 4 901 370
TVPULS 6 110 380 TVPULS 3 916 325

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN zarobiła więcej z reklam niż Polsat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl