TVN24 liderem, coraz więcej widzów kanałów dla dzieci

W październiku 2009 roku telewizja TVN24 była zdecydowanym lideremstacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci, lifestylowyoraz sportowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy dozapoznania się z rankingiem top 30 stacji tematycznych w raporcieportalu Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem kanałów tematycznych w październiku 2009 roku byłatelewizja TVN 24 - wynika z najnowszych danych TNSOBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

W porównaniu z 2008 rokiem TVN 24 zanotowaławzrost udziału w rynku o 0,12 punktu proc. do poziomu 3,44 proc..Drugi kanał w rankingu - Disney Channel - zyskał 0,18 punktu proc.(1,03 proc.), utrzymując pozycję lidera kanałów dziecięcych (tuż zanim Mini Mini, Disney HD - wcześniej Jetix - i CartoonNetwork).

Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniejwybierali Vivę Polska 0,53 proc. widowni (0,62 proc. w tym samymmiesiącu ub.r.). Za nią znalazły 4 fun TV i  MTV.

Liderem w tym segmencie kanałów sportowych byłPolsat Sport, który miał 0,69 proc. udziału w rynku (0,34 proc.przed rokiem), a za nim w zestawieniu znalazł się Eurosport z 0,37proc. udziału w rynku (0,28 w u.r.).

Najchętniej oglądanym kanałem filmowym był AXN(spadek z 0,81 proc. do 0, 75 proc.). Drugie miejsce należało dokanału Kino Polska, a pierwszą trójkę uzupełnił Hallmark z 0,39proc. udziału w rynku (0,28 proc. przed rokiem). Ale kino! znalazłosię na czwartej pozycji z wynikiem 0,36 proc. (0,26 proc. przedrokiem).

Liderem na rynku kanałów lifestylowych jest TVNStyle przed TVN Turbo (odpowiednio 0,55 proc. i 0,37 proc. udziałuw rynku).

W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacjikomercyjnych, pozycję lidera utrzymała telewizja TVN24.

W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym lideremTVN24 - na drugie miejsce awansował Mini Mini.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu