SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w 2018 roku. TVP Sport zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w 2018 zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansowało TTV. Największym wzrostem w top 25 w 4+ pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - raport Wirtualnemedia.pl.

fot. tvn Article

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,14 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 3,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,43 proc., po spadku o 10,44 proc.

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zwiększył się o 20,22 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 2,14 proc.

Kolejną pozycję zajęła stacja TVP Seriale z wynikiem w zeszłym roku na poziomie 1,41 proc., po spadku o 5,37 proc.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka kanał TVP ABC (1,39 proc.; wzrost o 17,80 proc.).

Wśród 25 topowych stacji największym wzrostem w tej grupie wiekowej pochwalić się mógł TVP Sport, który od 7 czerwca ub.r. nadaje w ramach trzeciego multipleksu DVB-T (na którym zastąpił TVP Rozrywkę). Jego średni udział w całym 2018 roku wyniósł 0,97 proc. Oznacza to wzrost wynoszący 162,16 proc.

Z kolei najwięcej straciła wspomniana TVP Rozrywka, której wynik zmalał o 33,33 proc. do 0,66 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w 2018 roku z drugiego na pierwsze miejsce awansował kanał TTV, którego udział w porównaniu do 2017 roku zwiększył się o 29,07 proc. i wyniósł 2,93 proc.

Na drugą lokatę spadł TVN24 (2,31 proc.; spadek o 3,35 proc.). Podium uzupełniają TVP Seriale (1,58 proc.; - 5,39 proc.).

W grudniu 2018 roku pierwsze miejsce zajął kanał TVN24, którego udział w porównaniu do grudnia 2017 roku zwiększył się o 6,37 proc. i wyniósł 4,01 proc.

Drugie było TVP Info (3,33 proc.; w dół o 15,91 proc.), a podium uzupełnia TTV (2,18 proc.; do góry o 15,96 proc.).

Dane 25 najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w grudniu 2018 roku dla grupy 16-49.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w 2018 roku. TVP Sport zyskał najwięcej

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tubylec
Szkoda źe wieksza część abonamentu idzie na komentowanie i prezentowanie szmaciarstwa ( nie dotyczy prawdziwych sportowców).
13 18
odpowiedź
User
haha
Fantastyczne wyniki TVP Info. Za grudzień prawie 16% w dół a za cały rok ponad 10% w dół. Brawo Olechowski, Gajewski, Kuczkowski.
20 16
odpowiedź
User
rozbawiony
Resortowa stacja dla resortowych dzieci, nie chce o niej słyszeć. Obłuda do potęgi.

P. S
Jak już Stefan Michnik wróci do Polski dajcie znać, napiszcie też dlaczego uciekł z niej w 1969.

Przynajmniej to stacja prywatna, kodowana, która zarabia na siebie z dobrowolnych datków płacących abonament i z reklam.
W tv-ips znajdziemy same dzieci lub znajomych królika, mających obsesję na punkcie PO.
Co przełączę tą stację, ta same pieśni pochwalne na temat partii rządzącej, złodziejstwo jakie tam panuje jakby nie istniało, a w co drugim zdaniu słyszę, Tusk, Schetyna i przez 8 ostatnich lat :lol
13 14
odpowiedź
User
Marek
TVP Info musi chyba większy ekran kupić. Bo ten nowy gonwo dał.
29 12
odpowiedź
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
Pisowska stacja "informacyjna" - Prywatna stacja informacyjna.
Rządowa, dotowana, subwencjonowana, nachalnie promowana, niekodowana, naziemna stacja
vs
Prywatna, utrzymywana z reklam, kodowana. dostępna sat/kabel
1 : 0

Czy trzeba coś dodawać jeszcze? ;)
9 14
odpowiedź