TVN24 z dużą przewagą nad Polsat News w internetcie. W jednej statystyce Republika nie ma równych

Wśród portali telewizyjnych stacji informacyjnych wyraźnym liderem zasięgowym jest TVN24.pl, wyprzedzający serwisy Polsat News i TVP Info. Natomiast na zdecydowanie najdłużej każdego użytkownika przyciąga witryna Telewizji Republika.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
TVN24 z dużą przewagą nad Polsat News w internetcie. W jednej statystyce Republika nie ma równych
Fot. mockupbro.com

Według wyników badania Mediapanel portal internetowy TVN24 w kwietniu 2025 roku odwiedziło 8,27 mln internautów, co zapewniło 27,83 proc. zasięgu. Każdy spędził na nim przeciętnie 19 minut i 8 sekund.

Dużo niższe wyniki osiągają witryny Polsat News i TVP Info. W kwietniu ta pierwsza przyciągnęła 5,59 mln internautów (co dało 18,83 proc. zasięgu), każdego średnio na 7 minut i 10 sekund, a druga – 2,18 mln (7,35 proc. zasięgu), przeciętnie na 8 minut i 51 sekund.

Z kolei serwis Telewizji Republika odwiedziło 933,9 tys. internautów, czyli 3,14 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy korzystał z niego średnio przez 60 minut i 46 sekund.

grafika

Mocno w dół wyniki portalu TVP Info

W porównaniu do marca portal TVN24 zyskał 129,6 tys. użytkowników (to 1,6 proc. w górę), natomiast średni czas spędzony przez każdego zmalał o 4 minuty i 33 sekundy (19,2 proc.).

W serwisie Polsat News ubyło 611,7 tys. internautów (9,9 proc.) i 40 sekund przeciętnego czasu korzystania (8,5 proc.). Natomiast w witrynie TVP Info liczba odwiedzających poszła w dół aż o 1,69 mln (43,6 proc.)., a średni czas korzystania wydłużył się o minutę i 38 sekund (22,6 proc.).

Portal TV Republika zyskał zaś 62,7 tys. użytkowników (7,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wzrósł o 14 minut i 23 sekundy (31 proc.).

grafika

Bez sportu i pogody TVN24 z mniejszą przewagą

Serwisy czołowych stacji informacyjnych mają nieco inną strukturę. Przykładowo ma portalu TVN24 jest rozbudowana sekcja sportowa (parę lat temu włączono do niej witrynę Eurosportu), których brakuje na portalach innych kanałów (Polsat i Telewizja Polska mają osobne serwisy sportowe).

Dlatego bardziej miarodajne jest porównanie ich wyników w kategorii informacji i publicystyki ogólnej, czyli bez treści o sporcie, pogodzie oraz newsów lokalnych i regionalnych. W tym obszarze portal TVN24 w kwietniu br. przyciągnął 6,09 mln internautów (20,5 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 19 minut i 4 sekundy. Miesiąc do miesiąca stracił 147,9 tys. odwiedzających (2,4 proc.) oraz 5 minut i 2 sekundy średniego czasu korzystania.

Natomiast witryny Polsat News, TVP Info i TV Republika miały w tej kategorii identyczne wyniki jak ogółem. Tym samym TVN24.pl miał mniejszą przewagę nad konkurentami.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana