SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 wyprzedziło TVP Info w I kwartale, wzrost oglądalności Polsat News

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym kwartale było TVN24, które wyprzedziło TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a największy spadek odnotowała Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średni dobowy udział TVN24 w pierwszym kwartale 2021 roku wyniósł 4,81 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,76 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni kwartalny wynik kanału wyniósł 3,64 proc. (po spadku o 27,47 proc.).

Tylko Polsat News na plusie w czołówce

Podium uzupełnia Polsat News. W pierwszym kwartale br. kanał miał 1,85 proc. udziału, po wzroście względem pierwszego kwartału 2020 roku o 7,55 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,06 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku spadł o 2,04 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,40 proc. (w dół o 14,80 proc.).

Przedostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 160 proc. do 0,013 proc. udziału.

Superstacja o 52 proc. w dół

Największą stratę oglądalności zanotowała Superstacja, która w zestawieniu spadła z siódmej na ósmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 52,31 proc. do 0,03 proc. udziału.

Ostatnie miejsce zajął nowy kanał Biznes24, który rozpoczął nadawanie w marcu ub.r. Jego średni rynkowy udział w pierwszym kwartale br. wyniósł 0,008 proc.

Największy udział (5,22 proc.) wśród grup kanałów newsowych w pierwszym kwartale br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca spadek o 2,01 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 22,98 proc. do 4,69 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych spadł o 10 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w pierwszym kwartale 2021 roku wyniósł 11,97 proc. Było to o 10,30 proc. mniej niż w pierwszym kwartale 2020 roku.

Polsat News dogania TVP Info w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w pierwszym kwartale 2021 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,15 proc., po spadku o 4,96 proc.

Na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Stacja miała 1,63 proc. udziału, po spadku o 32,10 proc.

Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,55 proc. (wzrost o 5,82 proc. - jedyny w zestawieniu).

Największy spadek - wynoszący 48,65 proc. do 0,019 proc. - odnotowała tutaj także Superstacja.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,40 proc. udziału, po spadku o 9,06 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,16 proc. udziału w rynku, po spadku o 14,13 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 wyprzedziło TVP Info w I kwartale, wzrost oglądalności Polsat News

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xyz
Badanie tworzy inną rzeczywistość. Okazuje się, że nikt w Polsce nie ogląda CNN, BBC World Service i Ukraina 24.
odpowiedź
User
Matt91
Tvn24 dociera do 60% Polaków
TVPiS info do 95,5% Polaków
To jeszcze bardziej pokazuje sukces TVN, a TVP niestety nikt poza betonem nie jest w stanie oglądać
odpowiedź
User
Jejkuu
Brawo dla Dyrektora tvp Info :)
odpowiedź