TVP 1: udany debiut serialu 'Siostry'

Nowy serial obyczajowy Jedynki "Siostry" ogląda więcej widzów niżnadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji. Opowiadająca ozwariowanych zakonnicach produkcja podniosła też o milion osóboglądalność pasma w którym jest emitowana w porównaniu doanalogicznego okresu ub.r.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, żetrzy pierwsze odcinki serialu "Siostry" obejrzało średnio 3,46 mlnwidzów, dając stacji 29,85 proc. udziału w grupie 4+ 23,75 proc. wgrupie komercyjnej 16-49. Natomiast rok temu programy emitowane w otej porze (soboty ok. 17.25) oglądało w TVP 1 średnio 2,43 mlnosób, a udziały wynosiły odpowiednio 24,31 proc. i 20,46 proc.

W paśmie emisji produkcji Jedynka wygrywa zkonkurencją. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 21,34proc. zajmuje stacja TVN, emitująca wtedy powtórki serialu"Brzydula". Dalej plasują się: Polsat (9,95 proc.; gł. "Chirurdzy"i "Światowe Rekordy Guinnessa") i TVP 2 (7,53 proc. "Słowo naniedzielę", programy lokalne, "Tancerze").

"Siostry" gromadzą przed telewizorami główniekobiety, widzów powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi,małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym.

Widownia "Sióstr" odcinek poodcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiserialu

Profil widowni produkcji

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu