SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP 1: udany debiut serialu 'Siostry'

Nowy serial obyczajowy Jedynki "Siostry" ogląda więcej widzów niżnadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji. Opowiadająca ozwariowanych zakonnicach produkcja podniosła też o milion osóboglądalność pasma w którym jest emitowana w porównaniu doanalogicznego okresu ub.r.

TVP 1: udany debiut serialu 'Siostry'

Z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, żetrzy pierwsze odcinki serialu "Siostry" obejrzało średnio 3,46 mlnwidzów, dając stacji 29,85 proc. udziału w grupie 4+ 23,75 proc. wgrupie komercyjnej 16-49. Natomiast rok temu programy emitowane w otej porze (soboty ok. 17.25) oglądało w TVP 1 średnio 2,43 mlnosób, a udziały wynosiły odpowiednio 24,31 proc. i 20,46 proc.

W paśmie emisji produkcji Jedynka wygrywa zkonkurencją. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 21,34proc. zajmuje stacja TVN, emitująca wtedy powtórki serialu"Brzydula". Dalej plasują się: Polsat (9,95 proc.; gł. "Chirurdzy"i "Światowe Rekordy Guinnessa") i TVP 2 (7,53 proc. "Słowo naniedzielę", programy lokalne, "Tancerze").

"Siostry" gromadzą przed telewizorami główniekobiety, widzów powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi,małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym.

Widownia "Sióstr" odcinek poodcinku
siostryodcinki

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiserialu
siostrykonkurencja

Profil widowni produkcji
siostrykonkurencja

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP 1: udany debiut serialu 'Siostry'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl