SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP i TVN więcej z reklam, w dół Polsat (Top 10)

W I kwartale br. sporo więcej z reklam cennikowo (bez autopromocji) zarobiły TVP 1 i TVN, a duży wzrost zanotowała TVP 2. Za to mniejsze wpływy reklamowe osiągnął Polsat.

Od stycznia do marca br. TVN cennikowo zarobił z reklam 12,9 proc. więcej niż rok wcześniej, a TVP 1 - 7,5 proc. więcej, natomiast przychody TVP 2 wzrosły o 33,3 proc. - wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Natomiast wpływy reklamowe Polsatu zmalały o 7 proc.

Wśród mniejszych kanałów największy wzrost cennikowych przychodów reklamowych zanotowała TV Puls - 25,8 proc. TVN 7 zarobił więcej o 18,8 proc. niż przed rokiem, TVN 24 - o 14,3 proc. Nieznacznie wzrosły też wpływy TV 4 i Discovery Channel - o 6 i 2 proc. Za to AXN zarobił 5,8 proc. mniej niż rok wcześniej.

Cennikowe wpływy reklamowe wszystkich kanałów zwiększyły się w skali roku o 7,3 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych
(bez autopromocji, dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PLI-III.2013I-III.2012
TVN831 865 337 zł736 918 317 zł
Polsat669 001 218 zł719 859 555 zł
TVP 1426 013 659 zł396 286 201 zł
TVP 2358 572 643 zł268 911 914 zł
AXN95 618 380 zł101 556 155 zł
Discovery Channel93 762 695 zł91 903 470 zł
TVN 2485 248 168 zł74 581 276 zł
TV 479 721 819 zł75 199 408 zł
TV Puls65 743 071 zł52 263 385 zł
TVN 760 356 857 zł50 796 709 zł
monitorowane stacje razem3 426 892 803 zł3 194 896 882 zł

 

Dołącz do dyskusji: TVP i TVN więcej z reklam, w dół Polsat (Top 10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek24
Z tego co kojarzę to cała Grupa Polsat zarobiła w ubiegłym roku oficjalnie 900 mln z reklam. Widać po 1 kwartale tego roku jak niesamowicie wyolbrzymione są wpływy cennikowe. Nie ma co zwracać na nie uwagi.
odpowiedź