TVP Info i TVN 24 w dół, TV Biznes i Superstacja w górę

Luty nie był łaskawy dla dwóch czołowych kanałów informacyjnych.TVP Info i TVN 24 zanotowały bowiem spadki widowni i udziałów wrynku, zarówno w ujęciu rocznym, jak i miesięcznym. Lepiej miałysię mniejsze stacje - wzrosty odnotowała TV Biznes, miesiąc domiesiąca zyskała też Superstacja.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W zeszłym miesiącu TVP Info oglądało średnio 262 tys. widzówprzy udziałach wynoszących 4,12 proc., zaś TVN 24 przyciągała przedekrany przeciętnie 162 tys. osób, a jej udziały wyniosły 2,55 proc.Oznacza to, że w porównaniu z lutym 2007 roku oba kanały straciłypo około 30 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch dla Wirtualnemedia.pl.

Spadki nastąpiły także w grupie kablowo-satelitarnej. W lutym br.TVP Info miała tutaj 2,91 proc. udziału, a TVN 24 - 4,41 proc. Rokwcześniej było to odpowiednio: 3,7 proc. i 5,23 proc.

W lutym br. w porównaniu do stycznia liczbę widzów z 10,7 tys. do13 tys. zwiększyła Superstacja (kanał jest monitorowany przez AGBNMR od kwietnia 2007 roku). Z kolei TV Biznes w zeszłym miesiącuroku miał takie same udziały jak miesiąc wcześniej (0,05 proc.)przy nieco mniejszej widowni wynoszącej 2,9 tys. osób. Kanałodnotował także ponad dwukrotny wzrost oglądalności w stosunku dolutego 2007 roku, kiedy przyciągał 1,2 tys. widzów.

Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w lutym br.znalazły się "Telekurier" i "Transmisja mszy świętej", natomiast wTVN 24 najchętniej oglądano "Szkło kontaktowe" i magazyn "24Godziny".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu