TVP Info zawiesiło programy na czas wyborów. Nadal nie wróciły

Programy TVP Info „Polska bliżej”, „100 pytań do…” oraz „Teraz kobiety” miały wrócić do ramówki stacji po wyborach prezydenckich, ale tak się nie stało. Nadal nie wiadomo, czy widzowie będą mogli oglądać audycje.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
TVP Info zawiesiło programy na czas wyborów. Nadal nie wróciły
fot. screen YouTube/TVP Info

Jak TVP Info z uwagi na wybory prezydenckie w naszym kraju. Z tego powodu zawieszono emisję takich programów, jak: „Polska bliżej”, „100 pytań do…” oraz „Teraz kobiety”. Od stycznia pojawiły się zaś formaty „Poranek wyborczy” czy „Wieczór wyborczy”.

Telewizja Polska informowała, że programy wrócą do ramówki po zakończeniu wyborów. Druga tura odbyła się jednak 1 czerwca, a od tego czasu widzowie nadal nie mogą oglądać wspomnianych audycji. Nie znajdziemy ich także w ramówce TVP dla prasy do połowy lipca.

Zapytaliśmy biuro prasowe publicznego nadawcy, czy i kiedy wrócą te programy. Przekazano nam, że trwają obecnie prace nad ramówką i nie zapadły decyzje w tej sprawie.

Nie wiadomo czy programy wrócą

„Polska bliżej” to program interwencyjny realizowany z miejsca zdarzeń, a emitowany wcześniej w piątek o godz. 18:40. Prowadzącym jest Igor Nazaruk. Ostatni odcinek pojawił się w grudniu ub.r.

Audycja „100 pytań do…” prowadzona przez Wioletę Wrambę nie ukazuje się od początku stycznia. Ostatnio widzowie mogli oglądać program w soboty o godz. 20:00. W „100 pytań do…” gośćmi programu byli politycy, artyści czy przedstawiciele świata sportu.

Od początku roku nie możemy też oglądać formatu „Teraz kobiety”, w którym Monika Sawka zapraszała gościnie ze świata kultury czy medycyny. Emisja odbywała się w soboty o godz. 17.35.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu