TVP i Polskie Radio zorganizują latem wspólne koncerty

Polskie Radio nie organizuje w tym roku własnej trasy koncertowej „Lata z radiem”, a wspólną z Telewizją Polską. Audycja letnia rusza 21 czerwca, a dzień później emisja z Sopotu.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
TVP i Polskie Radio zorganizują latem wspólne koncerty
Siedziba Polskiego Radia, fot. materiały prasowe

W tym roku Polskie Radio nie będzie samodzielnie organizować koncertów z cyklu „Lato z radiem”. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl potwierdza to rzeczniczka spółki Monika Kuś. - Planujemy trasę koncertową, wspólnie z Telewizją Polską - mówi Kuś. Trasa ma objąć kilka lokalizacji w Polsce.

Jak będzie wyglądać tegoroczne „Lato z radiem”?

Monika Kuś dodaje: „Audycja „Lato z radiem” startuje na antenie Jedynki 21 czerwca. Następnego dnia - w sobotę 22 czerwca - Roman Czejarek i ekipa LzR spotkają się ze słuchaczami na plaży w Sopocie ( w trakcie Festiwalu Teatru Telewizji i Teatru Polskiego Radia "Dwa Teatry"). Tradycyjnie też będziemy zapraszać naszych słuchaczy na pikniki rodzinne. Więcej szczegółów przekażemy już niebawem”. Pikniki mają odbywać się w różnych częściach naszego kraju.

Tak było rok temu

Polskiego Radia odwiedzili 10 miejscowości: Przemyśl, Poddębice, Giżycko, Toruń, Tarnów, Węgorzewo, Dobczyce, Międzyzdroje, Tymbarku oraz Myślenice. W każdej z nich organizowano paniki oraz koncerty. Wystąpili między innymi” Viki Gabor, Myslovitz, Maryla Rodowicz oraz Pudelsi. 

Z naszego raportu wynika, że zeszłoroczna edycja „Lata z radiem” w PR1 miała średnią słuchalność na poziomie 774 tys. osób, o 83 tys. więcej niż rok wcześniej. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny