Netprof i Atende chcą zmodernizować sieć produkcyjną Telewizyjnej Agencji Informacyjnej

Spółki Netprof i Atende odpowiedziały na ogłoszony przez Telewizję Polską przetarg dotyczący modernizacji sieci produkcyjnej Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Nadawca przeznaczy na ten cel blisko 0,5 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Budżet, jaki TVP zamierza przeznaczyć na modernizację sieci produkcyjnej TAI wynosi dokładnie 490 tys. zł. Spółka Netprof złożyła ofertę z ceną 486,4 tys. zł, a spółka Atende zaproponowała kwotę 479,9 tys. zł. Obie firmy dają 36 miesięcy gwarancji.

Modernizacja sieci produkcyjnej TAI obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie i konfigurację urządzeń, osprzętu sieciowego i oprogramowania. Urządzenia i oprogramowanie muszą być nowe - nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w I kwartale br. Mają pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.

Chodzi o dostawę m.in. takich urządzeń, jak przełącznik stakowalny wyposażony w minimum 48 portów10/100/1000BaseT P (10 szt.), przełącznik stakowalny wyposażony w minimum 24 portów10/100/1000BaseT P (4 szt.), extender do posiadanych przez TVP przełączników Cisco Nexus 56128p (1 szt.), aktualizacja licencji do Cisco Prime Infrastructure oraz zestaw osprzętu do przełączników typ1 (kable, wkładki).

Obecnie sieć produkcyjna TAI wyposażona jest w takie urządzenia i oprogramowanie, jak: Cisco Nexus 56128p z extenderami Cisco Nexus 2248TP - Cisco Nexus 5672p z extenderami Cisco Nexus 2248TP - Cisco Nexus 3548 - przełączniki dostępowe Cisco Catalyst 3650, Cisco Catalyst 3850, Cisco Catalyst 3650, Cisco Catalyst 3750 - oprogramowanie zarządzające Cisco Works Lan Management System (LMS) v4.0.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej