Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 15 do 21 października br. była stacja TVN. Jej udział wzrósł o 0,01 pkt. proc. do 16,13 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w rynku wzrósł o 1,35 pkt. proc. do 14,71 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadł Polsat z wynikiem na poziomie 14,03 proc. (po spadku o 0,65 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,53 proc., wzrost o 0,33 pkt. proc.).
Wysokim wzrostem w rankingu pochwalić się może Polsat Sport. Udział tej stacji wzrósł bowiem aż o 0,54 pkt. proc. do 1,12 proc.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera także uplasowała się TVN, która jednak straciła tutaj 0,39 pkt. proc. do 17,28 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, po spadku udziału o 0,74 pkt. proc. do 16,09 proc. Na ostatnią lokatę podium awansowała TVP1 (11,89 proc.; wzrost aż o 2,20 pkt. proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,73 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”. Wysoką widownią (6,56 mln) pochwalić się może mecz Polska - Anglia.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.10 - 21.10.2012 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.10 - 21.10.2012 - grupa 16-49











