TVP1: "Ojciec Mateusz" z dwoma nowymi sezonami

TVP1 będzie kontynuować emisję serialu "Ojciec Mateusz" - obecnie trwają zdjęcie do dwóch nowych sezonów. Drugą odsłonę produkcji obejrzało jesienią średnio 5,52 mln widzów.

ks / ks/ ks / ks
ks / ks/ ks / ks
Udostępnij artykuł:

Najwięcej osób jesiennej serii zgromadził odcinek wyemitowany 6 grudnia - zobaczyło go 6,76  mln Polaków. Średni udział w rynku wyniósł 41,72 proc. w grupie 4+ oraz 36,18 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.   

  TVP1 była podczas emisji serialu liderem rynku. Druga pozycja z 1,61 mln widzów i 12,21 proc. udziału przypadła Polsatowi, zaś trzecia z 1,49 mln widzów  i 11,31 proc. udziału w rynku TVN. Wpływy reklamowe wokół "Ojca Mateusza" wyniosły blisko 10 mln złotych.

Ojciec Mateusz" to polska wersja włoskiego hitu "Don Matteo". Jedynka pracuje już nad trzecią i czwartą serią produkcji. Ich dokładna data premiery nie jest jeszcze znana,ale jak ustaliliśmy, nowe odcinki pojawią się na antenie prawdopodobnie na wiosnę.

ks / ks/ ks / ks
Autor artykułu:
ks / ks/ ks / ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej