SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twenty Four Seven PR dla Fratera

Browar Belgia rozstrzygnął przetarg na kampanię public relationswspierającą wprowadzenie nowych wariantów piwa Frater. Zwycięzcązostała Agencja Twenty Four Seven PR.

Twenty Four Seven PR dla Fratera

Kampania jest związana z wprowadzeniem na rynek zupełnie nowychdwóch wariantów piwa Frater: pszenicznego oraz podwójnego. Ma onana celu umiejscowienie tych wariantów piwa w segmencie Premium.

Kampania rozpocznie się w sierpniu i potrwa do końca 2007 r. Wjej zakres wchodzą działania w prasie, Internecie oraz wydarzeniaskierowane bezpośrednio do grupy docelowej.

"Wygrana w przetargu potwierdza zadowolenie Browaru Belgia zusług agencji. Nasz długoletni klient docenił nasze doświadczenie,znajomość branży oraz zaproponowaną formę współpracy" - mówi DorotaZmarzlak, prezes Twenty Four Seven PR.

Realizacją projektu w Twenty Four Seven PR zajmie się AgataWiśniewska - Account Manager. Pracuje ona w zespole kierowanymprzez Bogdana Markiewicza - Senior Account Managera.

Twenty Four Seven PR prowadzi działania public relations dlaBrowaru Belgia od 2003 roku. W tym czasie agencja zrealizowała dlaBrowaru Belgia wiele kampanii, m.in. była autorem pierwszejkampanii dla marki Frater w 2004 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twenty Four Seven PR dla Fratera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl