"Twist" stał się bardziej ekskluzywny

Wydawnictwo Bauer wprowadziło zmiany w miesięczniku dla nastolatek"Twist", który jest teraz najbardziej luksusowy spośród wszystkichpism w segmencie. Ukazujące się dziś na rynku lipcowe wydaniemagazynu ma więcej treści i odmieniony layout.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Całkowita liczba stron "Twista" powiększyła się z 92 do 100. Nanowych kolumnach znalazły się dodatkowe tematy dotyczące mody iurody, zwiększyła się także liczba informacji ze świata gwiazd.Pismo ma nieco większy format (210 na 280 mm), bardziej luksusowąszatę graficzną i wydawane jest na lepszym bielszym papierze.

Monika Maciąg, wydawca segmentu pism młodzieżowych wWydawnictwie Bauer, podkreśla, że po zmianach "Twist" jest bardziejekskluzywnym i lifestylowym czasopismem dla nastolatek niżkonkurencyjna "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) czy wydawanetakże przez Bauera "Bravo Girl" i "Fun Club". Nie zmieniła sięgrupa docelowa magazynu - nadal jest ono adresowany do dziewczyn wwieku od 15 do 19 lat z miast.

Relaunch "Twista" nie wpłynął na zmianę ceny miesięcznika -dalej kosztuje on 4,99 zł (podstawowa cena wydania z pełnymdodatkiem). Lipcowy numer ma o 40 tys. egz. większy nakład odpoprzedniego wydania, które został wydrukowane w 200 tys. egz.

Ukazaniu się odświeżonego "Twista" towarzyszy kampania reklamowarealizowana w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Kreacjęprzygotowała agencja Happy Hours, a za zakup mediów odpowiadał dommediowy Mediaedge:cia.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu