SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twitch dominuje wśród fanów gier komputerowych. Ponad 2,7 mld godzin streamingu w drugim kwartale 2019

W II kwartale 2019 roku internauci na całym świecie spędzili 3,77 mld godzin na oglądaniu streamingu z gier wideo - wynika z badań firmy analitycznej StreamElements. Widzów zyskały wszystkie największe platformy z relacjami z gier na żywo, dominującą pozycję na rynku umocnił Twitch, który zarejestrował 2,72 mld godzin streamingu.

Article

Z raportu StreamElements wynika, że w II kwartale br. użytkownicy platform oferujących streaming z gier wideo globalnie spędzili przy oglądaniu bezpośrednich relacji z rozgrywek 3,77 mld godzin.

Zdecydowanym liderem rynku jest platforma Twitch, która w 2014 r. została kupiona przez koncern Amazon za 970 mln dol. W raportowanym kwartale użytkownicy Twitcha oglądali streamingi z gier przez 2,72 mld godzin, co daje serwisowi udział w całym rynku na poziomie 72,2 proc.

Na 2. miejscu znalazła się platforma YouTube Live (735,54 mln godzin) posiadająca 19,5 proc. udziału w rynku, a podium zamyka Facebook Gaming (197,76 mln godzin) z udziałem na poziomie 5,3 proc.

Jak wskazuje raport StreamElements 75 proc. oglądalności streamingu w serwisie Twitch generuje ok. 5 tys. najpopularniejszych kanałów na tej platformie.

Wśród gier, z których relacje na żywo są najchętniej oglądane na szczycie wciąż znajduje się Fortnite, która wyprzedza League of Legends oraz Grand Theft Auto V.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twitch dominuje wśród fanów gier komputerowych. Ponad 2,7 mld godzin streamingu w drugim kwartale 2019

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl