Twitch najchętniej wybierany przez fanów gier komputerowych

Twitch jest najpopularniejszą na świecie platformą do streamingu gier, pokazują badania firmy analitycznej Newzoo. Tylko w styczniu br. skorzystało z niego 63,7 tys. graczy. Z YouTube'a, głównego konkurenta, tylko 22 tys.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Twitch najchętniej wybierany przez fanów gier komputerowych

Twitch niepodzielnie rządzi na rynku streamingu gier. W styczniu tego roku platformę odwiedziło 63,7 tys. osób na całym świecie (12 982 tys. dziennie), którzy wygenerowali 1,9 mln godzin transmisji na żywo. Dla porównania, w tym samym miesiącu na YouTube 22 tys. streamerów (4505 dzennie) nadało 460 tys. godzin relacji live.

Średni czas pojedynczego streamingu na Twitchu wynosi 29,8 minuty, a na YouTube 21 minut.

Fenomenalna passa Fortnite trwa

Na obu omawianych platformach największą furorę ciągle robią streamy z gry Fortnite. Na Twitchu relacje z tej gry pojawiły się w styczniu br. u 9977 streamerów, a na YouTube u 3536. Śledziło je ponad 10 tys. widzów platformy Twitch i 3,5 tys. na YouTube.

Dużym zainteresowaniem na Twitchu cieszą się także relacje z gier w League of Legends (średnio 5,2 tys. widzów). Uwagę widzów na YouTube przyciągają streamy z PUBG, które oglądało średnio 1664 widzów.

Jeśli chodzi o oglądalność turniejów esportowych, to największym zainteresowaniem widzów cieszyły się Dota 2 (ponad 16,2 mln godzin rozgrywek na żywo), League of Legends (ponad 15 mln godzin rozgrywek live).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska