Twitch najchętniej wybierany przez fanów gier komputerowych

Twitch jest najpopularniejszą na świecie platformą do streamingu gier, pokazują badania firmy analitycznej Newzoo. Tylko w styczniu br. skorzystało z niego 63,7 tys. graczy. Z YouTube'a, głównego konkurenta, tylko 22 tys.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Twitch najchętniej wybierany przez fanów gier komputerowych

Twitch niepodzielnie rządzi na rynku streamingu gier. W styczniu tego roku platformę odwiedziło 63,7 tys. osób na całym świecie (12 982 tys. dziennie), którzy wygenerowali 1,9 mln godzin transmisji na żywo. Dla porównania, w tym samym miesiącu na YouTube 22 tys. streamerów (4505 dzennie) nadało 460 tys. godzin relacji live.

Średni czas pojedynczego streamingu na Twitchu wynosi 29,8 minuty, a na YouTube 21 minut.

Fenomenalna passa Fortnite trwa

Na obu omawianych platformach największą furorę ciągle robią streamy z gry Fortnite. Na Twitchu relacje z tej gry pojawiły się w styczniu br. u 9977 streamerów, a na YouTube u 3536. Śledziło je ponad 10 tys. widzów platformy Twitch i 3,5 tys. na YouTube.

Dużym zainteresowaniem na Twitchu cieszą się także relacje z gier w League of Legends (średnio 5,2 tys. widzów). Uwagę widzów na YouTube przyciągają streamy z PUBG, które oglądało średnio 1664 widzów.

Jeśli chodzi o oglądalność turniejów esportowych, to największym zainteresowaniem widzów cieszyły się Dota 2 (ponad 16,2 mln godzin rozgrywek na żywo), League of Legends (ponad 15 mln godzin rozgrywek live).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej