Twitter ukryje w sekcji Eksploruj zablokowane i wyciszone konta

Twitter zapowiedział wprowadzenie nowego mechanizmu, który ma zwiększyć komfort korzystania z serwisu przez użytkowników. W zakładce Eksploruj nie będą się już pojawiały treści z zablokowanych lub wyciszonych kont, a także słowa kluczowe niechciane przez użytkownika.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Twitter od dawna twierdzi, że chce zapewnić swoim użytkownikom maksimum bezpieczeństwa i komfortu na swojej platformie. Wcześniej podejmował już działania w tym kierunku, m.in. wprowadzając jesienią ub.r. funkcję Safety Mode.

Bez zablokowanych kont

Obecnie Twitter zapowiedział, że wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu filtrowanie treści widocznych przez użytkowników serwisu.

Zgodnie z planem w wersji przeglądarkowej Twittera oraz w aplikacjach na systemy iOS i Android nie będą już widoczne treści pochodzące z wyciszonych i zablokowanych kont na karcie Eksploruj oraz na pasku bocznym Co się dzieje.

Nie powinny się one również pojawiać w wiadomościach e-mail od platformy ani w powiadomieniach opartych na konkretnych wydarzeniach. Podobnie ma być ze słowami kluczowymi, które zostały wcześniej zablokowane.

Według Twittera jest to mile widziana, długo oczekiwana zmiana, która powinna dać użytkownikom większą kontrolę nad tym, co widzą na platformie, ponieważ będą mieli dodatkową pewność, że konta, z którymi  nie chcą mieć kontaktu, nie będą się niespodziewanie pojawiały w rozmaitych sekcjach profilu.

Twitter nie podał na razie szczegółowego harmonogramu wprowadzania nowego mechanizmu, nie wiadomo zatem kiedy będzie on widoczny globalnie dla użytkowników.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem