Twitter wprowadza znikające po dobie tweety

Twitter udostępnia wszystkim użytkownikom testowaną od kilku miesięcy funkcjonalność o nazwie Fleets. Pozwala ona na zamieszczanie wpisów, które znikają po 24 godzinach.

km
km
Udostępnij artykuł:

W założeniach Twittera Fleets to miejsce do publikowania treści, których użytkownicy z różnych powodów nie chcą zamieszczać publicznie na swoim koncie.

Testy tej funkcji, podobnej do Stories z Facebooka i Instagrama, rozpoczęły się w marcu 2020 r. Początkowo była ona dostępna tylko dla użytkowników aplikacji Twittera na Androida i iOS z Brazylii. W kolejnych miesiącach mogli z niej korzystać także internauci z Włoch, Indii i Korei Płd. Teraz Twitter wprowadza Fleets na całym świecie.

Twitter podkreśla, że prowadzone do tej pory testy wykazały większą aktywność użytkowników serwisu, którzy dzięki Fleets czują się bardziej komfortowo w wyrażaniu i dzieleniu się swoimi osobistymi poglądami, przemyśleniami i uczuciami.

Poprzez Fleets na Twitterze można publikować wpisy zawierające tekst, wideo lub zdjęcia, a także reakcje na tweety innych użytkowników. Do znikających po 24 godzinach wiadomości można też dodawać różne tła czy emotikony. Wkrótce we Fleets mają się pojawić również naklejki oraz możliwość prowadzenia transmisji na żywo.

Wszyscy użytkownicy mobilnych aplikacji Twittera mają otrzymać możliwość korzystania z Fleets w przeciągu kilku najbliższych dni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]