SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twitter wprowadza emotikony i znaczki dla marek, Pepsi pierwszym użytkownikiem

Twitter poinformował o wprowadzeniu dla marek narzędzia Promoted #Stickers, które pozwala zamieszczać w serwisie emotikony i znaczki graficzne tworzone przez firmy. Promoted #Stickers mogą być zamieszczane przez użytkowników w tweetach, a pierwszym partnerem nowego projektu jest koncern Pepsi.

Article

Na firmowym blogu Twitter przypomniał, że #Stickers zostały wprowadzone dla użytkowników pod koniec czerwca br. i są chętnie stosowane przez internautów.

#Stickers to specjalne emotikony i znaczki graficzne, które można zamieszczać na zdjęciach publikowanych w serwisie. Mogą one wzbogacić fotografię lub stanowić rodzaj komentarza.

Teraz Twitter oddał w ręce marek narzędzie Promoted #Stickers. Pozwala ono firmom na tworzenie własnych emotikon i znaczków, które użytkownik znajdzie później w bibliotece #Stickersów i będzie mógł dołączyć je do publikowanej fotografii.

Każda z marek może stworzyć i udostępnić od 4 do 8 Promoted #Stickers na jednym rynku. Według Twittera nowe rozwiązanie pozwala w nowatorski sposób angażować użytkowników i korzystnie wpływać na wizerunek marki w serwisie.

Według informacji podanych przez Twittera pierwszym partnerem Promoted #Stickers został koncern Pepsi. Marka w ramach globalnej kampanii PepsiMoji zamieści autorskie emotikony i grafiki na 10 rynkach promując swoje produkty.

Udostępnienie markom Promoted #Stickers to ostatnio nie jedyny sposób, w jaki Twitter chce przyciągną reklamodawców wykorzystując do tego emotikony. W czerwcu br. serwis zapowiedział możliwość targetowania reklam na podstawie emotikon użytkowników.

Według prognoz eMarketera do końca br. globalnie liczba aktywnych użytkowników Twittera wzrośnie o 10,9 proc., do 286,3 mln.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twitter wprowadza emotikony i znaczki dla marek, Pepsi pierwszym użytkownikiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl