SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” i „Show” z rabatowymi kuponami w ramach akcji „Stylowe Zakupy”

W czwartek, 11 marca rusza kolejna, 17-ta już odsłona akcji „Stylowe Zakupy”, której partneruje miesięcznik „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Do akcji włącza się także dwutygodnik „Show", który ukaże się 15 marca.

Article

Czytelniczki magazynu od 26 do 31 marca będą mogły skorzystać z kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych, internetowych i salonów usługowych ponad 400-tu marek. Niektóre zniżki sięgać będą nawet 50 proc. Akcja będzie dostępna również w serwisie StyloweZakupy.pl. Tam Czytelniczki w tym samym czasie będą mogły pobrać kody rabatowe do sklepów internetowych.

W kwietniowym numerze „Twojego Stylu" znajdzie się także dodatek „Trendy wiosna-lato 2021”. Zaprezentowane zostaną w nim inspiracje modowe ze światowych wybiegów oraz przykładowe stylizacje z wykorzystaniem produktów możliwych do kupienia w ramach akcji „Stylowe Zakupy".

Sponsorem głównym „Stylowych Zakupów" jest Bank Millenium. Partnerem technologicznym serwisu jest spółka AleRabat.com. Kampania promocyjna obejmuje stacje telewizyjne, radio, wysoko zasięgową kampanię prasową, radio, a także serwisy: Twojstyl.pl, Stylowezakupy.pl i Alerabat.com, social media, promocję w punktach sprzedaży oraz w okresie trwania akcji w sklepach i punktach usługowych.

 „Twój Styl” z kuponami rabatowymi ukaże się w nakładzie 200 tys. egzemplarzy (cena: 8,99 zł), zaś dwutygodnik „Show” – w nakładzie 145 tys. egzemplarzy (cena: 3,99 zł).

W ub.r. przychody Wydawnictwa Bauer zmniejszyły się o 9,7 proc. do 416,9 mln zł. Jednocześnie zysk netto firmy poszedł w górę z 94,39 do 106,69 mln zł, ponieważ ograniczyła wydatki operacyjne o 11,2 proc. do 309,64 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” i „Show” z rabatowymi kuponami w ramach akcji „Stylowe Zakupy”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Co za wyczucie czasu i miejsca. Czy w Bauerze zostali sami ciężko myślący?
odpowiedź
User
hb
News dnia. Ciekawsze byłoby podanie wyników sprzedazy za ostatni rok. Czemu nie ma juz comiesiecznych zestawien sprzedazy tego typu pisemek?
odpowiedź
User
psycholog
Nie oburza mnie akcja promocyjna w końcu gazeta musi zarabiać. Bardziej rozczarowuje mnie zawartość merytoryczna Twojego Stylu, ktora obniza się z każdym rokiem, takie mam wrażenie. Nie mam tego numeru, więc go nie oceniam, ale przeglądam Twój Styl co kilka miesięcy, by sprawdzić czy coś się zmieniło. NIestety nie na lepsze. Mam numer z M.Różdzką (chyba z tego roku) i tam bardzo rozczarował mnie raport o związkach, był taki jakby od niechcenia, jak z gazety za złotówkę, a przecież raporty w Stylu czytało się kiedyś z gęsią skróką, były mocne, refleksyjne, podbudowane merytorycznie. Wywiady podobnie, teraz mam wrazęnie jakby ktoś zadawał wciąż te same pytania, szedł tym samym tropem myślenia. Ciekawa jestem czy dużym wydawnictwom po prostu nie opłaca już inwestować w dobre dziennikarstwo (pandemia, internet)? I może czas się z tym pogodzić. Chociaż Zwierciadło jeszcze jakoś daje radę...
odpowiedź