SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Twoja twarz brzmi znajomo 7” zdecydowanym liderem rynku. 25,38 mln zł z reklam

Siódmą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,86 mln widzów, o 200 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal dał Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 25,38 mln zł.

fot. Polsat Article

Polsat siódmy sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazywał w soboty około godz. 22.00, w okresie od 4 marca do 6 maja br. Średnia oglądalność całej serii programu (pokazanej w okresie od 4 marca do 6 maja br.) wyniosła 1,86 mln widzów, co przełożyło się na 18,11 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 16,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się finałowy odcinek programu, który oglądało 2,11 mln osób.

Dla porównania, piąta edycja formatu, nadawana wiosną ub.r. przyciągała przed telewizory o 200 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 2,06 mln osób, co przekładało się na 19,71 proc. udziału w grupie 4+ i 17,84 proc. w 16-49.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVP1, emitującej w tym czasie filmy fabularne, co dało jej 8,59 proc. udziału. Na podium uplasował się jeszcze TVN (także filmy; 7,41 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. programy rozrywkowe oraz seriale „Kontakt” i „Zabójcze umysły”; 4,62 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 TVN wypadł lepiej od Jedynki.

Dobre wyniki oglądalności notują również powtórki programu, pokazywane w niedzielne popołudnia. Właśnie zakończony sezon formatu oglądało średnio w tym paśmie 1,32 mln widzów, co przełożyło się na 11,80 proc. udziału w grupie 4+ i 11,24 w 16-49.

Cennikowe wpływy reklamowe z dziesięciu odcinków show wyniosły 25,38 mln zł. Dla porównania, piąta seria z reklam przyniosła 23,18 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Cieszy nas sukces programu „Twoja Twarz brzmi znajomo”. Utrzymać pozycję lidera przez tak długi czas przy zmieniającym się rynku telewizyjnym, rosnących oczekiwaniach widzów czy w obliczu konkurencji to wielkie osiągnięcie. Ten program to nie tylko uzdolnieni i znani uczestnicy ale także cały sztab pracowników - profesjonalistów, którzy z odcinka na odcinek wkładają serce i czas aby zapewnić widzom jak najlepsze wrażenia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska. - Prawie dwumilionowa widownia to też dla nich podziękowanie za tę ciężką pracę - dodaje.

Siódmą edycję programu wygrała Katarzyna Popowska, która swoją wygraną w wysokości 100 tys. zł przekazała fundacji „Zdążyć z pomocą”.

Telewizja Polsat już zdecydowała o kontynuacji show „Twoja twarz brzmi znajomo” - ósmą edycję programu będzie można oglądać w jesiennej ramówce br.

Format pochodzi z katalogu Endemol Shine Group.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 11,17 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo 7” zdecydowanym liderem rynku. 25,38 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Średnią obniżył jeden odcinek emitowany w święta.
13 7
odpowiedź
User
gaga
Lubię ten program. To dobra rozrywka. Fajnie, że co sezon są inni uczestnicy. Jury jest spoko.
16 6
odpowiedź
User
ble
Najgorszy program w histori telewizji !!! Jeszcze oszukują ludzi pisząć na żywo choc to wszystko jest nagrywane. Ten program jest stuczny.
6 20
odpowiedź
User
Hanka
Brawo!
12 6
odpowiedź
User
LPP
Najgorszy program w histori telewizji !!! Jeszcze oszukują ludzi pisząć na żywo choc to wszystko jest nagrywane. Ten program jest stuczny.

Nieprawda nie jest napisane "na żywo" tylko "występ na żywo". To jednak różnica.
17 5
odpowiedź