„Twoje marzenia - naszą inspiracją” - Oriflame reklamuje Optimals (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowej serii kosmetyków antyoksydacyjnych Optimals (Oriflame Poland). Za realizację akcji na polskim rynku odpowiada dom mediowy Arena Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowej serii kosmetyków Optimals przebiega pod hasłem „Twoje marzenia - naszą inspiracją”. Reklamy prezentują te produkty jako stworzone z marzeń o pięknej młodej skórze.

Akcja od 2 kwietnia jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie: TVP, TVN, Polsat i TV4, a także kobiece kanały tematyczne) oraz internecie (spot na YouTubie, aplikacja „Your dream cover foto” i reklamy na Facebooku, testy kosmetyków w serwisie Wizaz.pl).

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy Arena Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu