„Tygodnik Powszechny” z darmową dostawą do Paczkomatów

W ramach współpracy z InPostem „Tygodnik Powszechny” można kupować z darmową wysyłką do Paczkomatów.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
„Tygodnik Powszechny” z darmową dostawą do Paczkomatów

Umożliwienie czytelnikom zakupu prasy drukowanej poprzez ogólnopolską sieć maszyn Paczkomat będzie prawdziwym rynkowym przełomem, zarówno dla naszego wydawnictwa, jak i dla całego rynku prasy drukowanej. To nie tylko budowanie przez InPost przewagi konkurencyjnej, ale odpowiedź dynamicznie rozwijającej się firmy na rzeczywistą społeczną potrzebę – podkreśla w komunikacie prasowym Jacek Ślusarczyk, prezes spółki Tygodnik Powszechny.

– Do wielu miejsc w Polsce prasa nie dociera albo dociera z wielkim opóźnieniem. Jestem przekonany, że firma InPost, która jest dla wielu z nas synonimem wygody, punktualności i niezawodności, wyznaczać będzie nowe, lepsze standardy w dziedzinie obsługi prenumeraty, dystrybucji i dostępności prasy w Polsce – dodaje.

W ramach tej usługi oprócz darmowej dostawy do Paczkomatu każdy kupujący „Tygodnik Powszechny” otrzyma półroczny lub całoroczny dostęp do serwisu internetowego pisma za symboliczną złotówkę oraz dostęp do odcinków specjalnych Podkastu Tygodnika Powszechnego.

grafika

– „Tygodnik Powszechny” od początku swojego istnienia poszukuje nowych dróg dotarcia do czytelników. Prasa papierowa to nie tylko nośnik treści, ale także przestrzeń do refleksji i doświadczenie czytania offline. We współpracy z InPost, dzięki sieci urządzeń Paczkomat, „Tygodnik Powszechny” przywraca możliwość zakupu tam, gdzie zniknęły tradycyjne punkty sprzedaży – komentuje Piotr Mucharski, redaktor naczelny „Tygodnika Powszechnego”.

Zaznaczono, że współpraca z InPostem to jeden z kilku strategicznych i innowacyjnych projektów, które rozwija Tygodnik Powszechny po pozyskaniu inwestora funduszu Vesper Investment, którego właścicielem jest Grzegorz Błażewicz, założyciel platformy marketingowej Salesmanago.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu