SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych w 2015 roku. Tylko „Tygodnik Człuchowski” na plusie

W ub.r. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, a najwięcej straciło „Życie Bytomskie”.
 

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w 2015 roku wyniosła 22 618 egz., po spadku względem 2014 roku o 3,40 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 6,37 proc. do poziomu 17 924 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w zeszłym roku wyniosła 13 811 egz., po spadku o 7,88 proc.

Jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 22. na 21. Jego średni wynik zwiększył się o 5,38 proc. i w ostateczności wyniósł 2 607 egz.

Z kolei najwięcej straciło „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy Redakcja i Wydawnictwo) - było to 15,98 proc. do poziomu 5 531 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 13. na 14.

ZKDP

rok

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tygodnik Zamojski

29 491

22 618

22 618

30 501

23 413

23 413

Tygodnik Siedlecki - Magazyn

25 000

17 924

17 924

25 980

19 144

19 144

Tygodnik Podhalański

23 327

13 937

13 811

23 985

15 116

14 992

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

17 829

12 204

12 204

19 438

13 515

13 515

Tygodnik Ciechanowski

16 057

10 636

10 630

16 881

11 573

11 573

Tygodnik Ostrołęcki

13 271

10 626

10 526

15 636

12 303

12 232

Życie Podkarpackie

15 000

9 410

9 410

15 431

9 699

9 699

Obserwator Lokalny

10 210

8 413

8 413

10 130

8 559

8 559

Przełom - Tygodnik Ziemi Chrzanowskiej

11 500

8 056

8 056

11 990

8 423

8 423

Nowy Łowiczanin

8 970

7 643

7 643

9 444

8 211

8 211

Czas Chojnic

7 537

6 531

6 531

7 639

6 745

6 745

Gwarek

10 437

6 191

6 190

10 327

6 707

6 702

Strzelec Opolski

7 108

5 887

5 885

7 014

5 976

5 973

Życie Bytomskie

11 784

5 531

5 531

13 000

6 583

6 583

Tygodnik Tucholski

6 738

5 483

5 483

6 742

5 728

5 728

Pałuki

6 340

5 465

5 465

6 434

5 500

5 495

Pałuki i Ziemia Mogileńska

5 019

4 219

4 219

5 422

4 509

4 509

Tygodnik Płocki

6 949

4 067

4 067

7 736

4 619

4 619

Kulisy Powiatu - Kluczbork - Olesno

5 550

3 218

3 218

5 550

3 305

3 305

Kurier Internetowy

4 200

2 976

2 976

4 300

3 073

3 073

Tygodnik Człuchowski

3 154

2 607

2 607

3 137

2 474

2 474

Co Tydzień (Jaworzno)

3 981

2 284

2 242

4 000

2 564

2 561

Tygodnik Gazeta Gryfińska

3 100

2 198

2 198

3 155

2 295

2 295

Wieści z Głowna i Strykowa

2 437

2 088

2 088

2 523

2 220

2 220

Co Tydzień (Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski)

2 100

1 018

1 014

2 037

1 094

1 079

Średnia sprzedaż ogółem tygodników lokalnych w latach 2006-2015 (wykres)

W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem grudnia 2014 roku zmniejszył się o 4,84 proc. do poziomu 24 285 egz. Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (18 078 egz.; spadek o 7,12 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański” (13 560 egz., w dół o 15,09 proc.).

Największym wzrostem (o 4,56 proc. do 1 055 egz.) pochwalić się mógł tutaj „Co Tydzień” wydawany w Mysłowicach, Imielinie i Chełmie Śląskim (Wydawnictwo GM). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Tygodnik Płocki” (Dziennikarsko-Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Akapit” - Tygodnik Płocki) - było to 24,07 proc. do 4 053 egz.

Średnia sprzedaż ogółem tygodników lokalnych w 2015 roku (wykres)

ZKDP

grudzień

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tygodnik Zamojski

31 750

24 285

24 285

32 007

25 519

25 519

Tygodnik Siedlecki - Magazyn

25 000

18 078

18 078

25 000

19 464

19 464

Tygodnik Podhalański

23 094

13 684

13 560

23 867

16 109

15 970

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

16 220

11 717

11 717

18 525

13 769

13 769

Tygodnik Ciechanowski

15 344

10 281

10 281

16 954

11 936

11 936

Tygodnik Ostrołęcki

12 449

10 056

9 940

15 035

11 706

11 617

Życie Podkarpackie

15 000

9 432

9 432

15 000

10 447

10 447

Obserwator Lokalny

10 200

8 367

8 367

10 100

9 005

9 005

Przełom - Tygodnik Ziemi Chrzanowskiej

11 500

8 209

8 209

11 875

9 198

9 198

Nowy Łowiczanin

8 524

7 286

7 286

9 763

8 119

8 119

Czas Chojnic

7 260

6 271

6 271

7 760

6 644

6 644

Gwarek

10 543

6 271

6 271

10 364

6 222

6 222

Strzelec Opolski

7 428

5 994

5 991

7 503

6 269

6 266

Pałuki

6 312

5 316

5 316

6 440

5 551

5 549

Tygodnik Tucholski

6 620

5 249

5 249

6 620

5 628

5 628

Życie Bytomskie

11 000

5 053

5 053

13 000

5 979

5 979

Pałuki i Ziemia Mogileńska

5 018

4 103

4 103

5 340

4 435

4 435

Tygodnik Płocki

6 513

4 053

4 053

8 170

5 338

5 338

Kulisy Powiatu - Kluczbork - Olesno

5 550

3 023

3 023

5 550

3 582

3 582

Kurier Internetowy

4 200

2 786

2 786

4 300

2 968

2 968

Tygodnik Człuchowski

3 160

2 545

2 545

3 150

2 475

2 475

Tygodnik Gazeta Gryfińska

3 100

2 194

2 194

3 450

2 464

2 464

Co Tydzień (Jaworzno)

3 800

2 122

2 059

4 000

2 363

2 360

Wieści z Głowna i Strykowa

2 442

2 054

2 054

2 655

2 206

2 206

Co Tydzień (Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski)

2 100

1 055

1 055

2 100

1 026

1 009

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych w 2015 roku. Tylko „Tygodnik Człuchowski” na plusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Schizo-
Potwierdza się opinia,że Polacy są bezmyślni.
odpowiedź