SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki telewizyjne tracą, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany

W styczniu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. uplasowała się na poziomie 793 033 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 6,02 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,06 proc. i ustabilizowała się na poziomie 330 858 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w styczniu 2016 roku wyniósł 172 546 egz., po spadku o 8,68 proc.

Na ostatnim, czwartym miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 18,58 proc. i wyniosła 85 621 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 049 872

793 783

793 033

1 147 451

845 055

843 830

To & Owo

493 728

330 858

330 858

540 025

359 854

359 854

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

261 923

172 546

172 546

288 944

188 950

188 950

Program TV

167 501

106 447

85 621

202 696

128 122

105 156


W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 6,16 proc.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2016

grudzień 2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 049 872

793 783

793 033

1 098 639

845 898

845 098

To & Owo

493 728

330 858

330 858

507 734

340 175

340 175

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

261 923

172 546

172 546

264 470

172 724

172 724

Program TV

167 501

106 447

85 621

167 824

105 726

86 151

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl