SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki telewizyjne ze spadkami w 2013 roku. „Tele Tydzień” liderem (raport)

W 2013 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych zajął „Tele Tydzień”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super TV”.

Tygodniki telewizyjne ze spadkami w 2013 roku. „Tele Tydzień” liderem (raport)

W zeszłym roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 913 338 egz., co względem 2012 roku oznacza spadek o 7,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,75 proc. i uplasowała się na poziomie 380 615 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 165 297 egz., po spadku o 9,71 proc.

Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,49 proc. do poziomu 142 845 egz.

Tygodniki telewizyjne w 2013 roku

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

913 338

984 323

To & Owo

380 615

408 145

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

165 297

183 072

Tele Max

161 812

187 144

Super TV

142 845

171 043

Program TV

112 179

118 412

Teleprogramy

33 946

36 464


Średnia sprzedaż ogółem tygodników telewizyjnych w latach 2005-2013


 

W grudniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem będącego liderem „Tele Tygodnia” wyniosła 984 028 egz., po spadku względem analogicznego miesiąca 2012 roku o 6,30 proc.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (400 436 egz.; w dół o 5,01 proc.). Również i tutaj wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super TV” - było to 16,38 proc. (do 141 843 egz.).

Tygodniki telewizyjne w grudniu 2013 roku

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

984 028

1 050 177

To & Owo

400 436

421 554

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

165 979

186 331

Tele Max

160 201

183 685

Super TV

141 843

169 636

Program TV

112 103

131 666

Teleprogramy

35 092

37 901


Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne ze spadkami w 2013 roku. „Tele Tydzień” liderem (raport)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl