SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko 2 procent politycznych budżetów reklamowych na internet

Tegoroczne lokalne i prezydenckie wybory w Stanach Zjednoczonychprzynoszą rekordowe wydatki na reklamę.

Zdaniem eMarketera, w ramach politycznych kampanii na reklamęonline zostanie w bieżącym roku przeznaczonych 50 milionów dolarów- informuje serwis Marketing Charts. Kwota ta będzie jednakstanowić tylko od 1 do 2 procent ogółu politycznych budżetówreklamowych.

Już teraz największym wygranym wyborów prezydenckich jesttelewizja, w przypadku której sami kandydaci szacują, że wydadzą naswoją promocję 800 milionów dolarów.

Zdaniem analityków eMarketera może to nie okazać sięnajskuteczniejszym posunięciem, jako że wielu wyborców wchodzi nawitryny internetowe swoich kandydatów, a 42 procent dorosłychAmerykanów twierdzi, że informacje ze świata polityki zdobywawłaśnie w sieci.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Tylko 2 procent politycznych budżetów reklamowych na internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl