SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tylko dobre re:akcje” - Bełchatów z nowym logo i strategią komunikacji (wideo)

Bełchatów zaczął wdrażanie nowej strategii komunikacji i promocji. Jest ona oparta na nowej identyfikacji wizualnej miasta oraz haśle „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”.

Bełchatów zamierza promować się jako miejsce pełne energii i spektakularnych wydarzeń, dobre do życia i inwestowania oraz dbające o potrzeby mieszkańców i środowisko naturalne. Miasto chce umacniać swój wizerunek jako paliwowo-energetycznej stolicy Polski, nie tylko w aspekcie gospodarczym i ekonomicznym, ale także w zakresie tworzenia głównego ośrodka myśli energetycznej w Polsce

Taka strategia komunikacji i promocja jest oparta na nowej identyfikacji wizualnej, której najważniejszym elementem jest logotyp. Symbol „power” ma zachęcać do „włączenia się” i skorzystania z bogatej oferty Bełchatowa, a zielony liść ukazuje miasto jako dbające o środowisko naturalne, miejsce pełne zieleni i atrakcyjnych turystycznie miejsc. Liść w połączeniu ze znakiem "power" tworzy kształt jabłka, nawiązując w ten sposób do herbu Bełchatowa i wcześniejszych działań promocyjnych miasta. Kolor pomarańczowy ma kojarzyć się z elektrownią, z Polską Grupą Energetyczną, a brązowy - z węglem brunatnym.

Uzupełnieniem logo jest hasło promocyjne „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”. Słowo „Akcja” ma oznaczać dynamiczny rozwój miasta i aktywność jego mieszkańców, a przedrostek „re:” ma symbolizować skuteczne i efektywne odpowiadanie na wyzwania współczesności, potrzeby mieszkańców, turystów i inwestorów.

Logotyp i hasło wzbogaca szata graficzna zastosowana we wszystkich materiałach informacyjno-promocyjnych miasta, zaprojektowana na bazie kolorów wykorzystanych w znaku Bełchatowa. Całość materiałów łączy charakterystyczna linia symbolizująca energię, moc i dynamizm miasta, a także przekrój geologiczny ziemi ukazujący bogactwo złóż węgla brunatnego.

Badaniami oraz opracowaniem koncepcji marketingowej strategii marki miasta Bełchatowa zajęła się firma Ageron Polska, natomiast system identyfikacji wizualnej zaprojektowała firma Papajastudio. Projekt w 85 proc. współfinansowała Unia Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

Nowy wizerunek Bełchatowa będzie wspierać kampania reklamowa, za której przygotowanie i realizację odpowiada agencja Żarówka PR.

Dołącz do dyskusji: „Tylko dobre re:akcje” - Bełchatów z nowym logo i strategią komunikacji (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl