SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Tylko muzyka” liderem, ale straciła 630 tys. widzów. 54 mln zł z reklam

Szóstą edycję “Tylko muzyki” oglądało 2,72 mln widzów, o 630 tys. mniej niż emitowaną rok wcześniej czwartą odsłonę talent-show. Polsat w czasie nadawania formatu był liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 54 mln zł. Kolejną edycję programu zobaczymy wiosną 2014.

jury "Tylko muzyka. Must be the music" Article

Program “Tylko muzyka. Must be the music 6” nadawany był w Polsacie w niedziele o 20.00 od 1 września do 24 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, wynika, że średnia widownia talent-show wyniosła 2,72 mln widzów. Przełożyło się to na 17,14 proc. udziału wśród wszystkich oglądających oraz 19,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Najwięcej widzów miał odcinek z 6 października, który oglądało 3,23 mln osób.

Szósta seria talent-show gromadziła aż o 630 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej czwarta edycja “Tylko muzyki”. Oglądało ją bowiem 3,35 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 21,38 proc. i 23,91 proc. (zobacz szczegóły). Większą oglądalność od zakończonej właśnie edycji programu miała też nadawana wiosną piąta odsłona show - jej wynik to 3,25 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 20,20 proc. i 23,96 proc. (dowiedz się więcej).

Polsat w paśmie nadawania „Tylko muzyki 6” był liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów. Drugie miejsce należało do TVN z wynikiem 14,98 proc. Stacja ta nadawała w tym paśmie “MasterChefa” i “Przepis na życie”. Trzecią pozycję zajęła TVP1 (14,42 proc., “Pogoda”, “Blondynka”, filmy fabularne), a czwartą - TVP2 (10,71 proc., głównie programy kabaretowe i “Czas honoru”). Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN, a Polsat uplasował się na drugim miejscu.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Tylko muzyka

2 724 228

17,14%

19,07%

TVN

2 380 359

14,98%

19,81%

TVP1

2 291 468

14,42%

9,52%

TVP2

1 701 467

10,71%

8,83%

Wpływy reklamowe z odcinków szóstej edycji muzycznego programu wyniosły 53,9 mln zł, czyli zdecydowanie więcej od przychodów czwartej serii, które osiągnęły wartość 37,62 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Głosami widzów Polsatu zwycięzcą “Tylko muzyki 6” został zespół ShataQs, który w finałowej dogrywce pokonał grupę Be.My. ShataQs wygrał nagrodę główną w wysokości 100 tys. zł oraz kampanię promocyjną o identycznej wartości na antenie RMF FM. Zespół wystąpi również podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów w Gdyni.

>>> ShataQs zwycięzcą VI edycji „Tylko muzyka. Must be the music” (fotogaleria)

 

Telewizja Polsat zamierza wiosną 2014 roku pokazać siódmą edycję “Tylko muzyki”. Trwają już precastingi do niej (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Tylko muzyka” liderem, ale straciła 630 tys. widzów. 54 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
no i bardzo dobrze ze te wszystkie udawane talent shows traca widzow ,bo puszczaja do znudzenia te talent shows a ludzie maja poprostu dosc ogladania i sluchania takich badziewi ,ja wole obejrzec sobie jakis dobry film w tv niz tracic czas na ogladanie udawanych z gory wyrezyserowanych talent shows w ktorych udaja wielkie emocje i placza na wizji jakie to zalosne jest za pieniadze udawac emocje
15 16
odpowiedź
User
majec
54 miliony z reklam - 100 tysięcy główna nagroda ...wstyd!
15 10
odpowiedź
User
MC
100 tyś to nagroda od firmy SOKOŁÓW, a do tego trzeba doliczyć smsy. Jednak wyprodukowanie takie talent-show też kosztuje! Tyle ludzi tam pracuje i oni też muszą zarabiać......
14 9
odpowiedź
User
Ekspert
Gdyby zmieniliby te przygłupwe Jury to program więcej by zarobił.
10 11
odpowiedź
User
Damazy
Jest w tym programie Polsatu jakiś fenomen. Mimo tego, że to już któraś edycja z kolei to oglądalność jest bardzo wysoka, nie mówiąc już o dochodach z reklam. A wiadomo, że z czasem każdy program traci pewną część widzów. Jak dla mnie MBTM to najlepszy, najciekawszy program muzyczny.
8 9
odpowiedź