SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Tylko muzyka”, “Tylko taniec” i “Szpilki” promowane przez Polsat

Telewizja Polsat rozpoczęła kampanię promocyjną swojej wiosennej ramówki. W ramach akcji promowany jest nowy show “Tylko taniec. Got to Dance”, kolejna edycja programu “Tylko muzyka. Must be the music” i odświeżone “Szpilki na Giewoncie”.

“Tylko muzyka”, “Tylko taniec” i “Szpilki” promowane przez Polsat

Działania prowadzone są w prasie (magazyny z programem TV, pisma kobiece), w radiu, internecie oraz z wykorzystaniem outdooru (billboardy). Akcję zewnętrzną wspomaga autopromocja na antenie Polsatu.

>>> Gwiazdy Polsatu w wiosennej krainie (zobacz spot)

Kampanię przygotował dział promocji Telewizji Polsat oraz agencja Focus Advantage.

Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction. Działania potrwać mają końca marca br.




Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Tylko muzyka”, “Tylko taniec” i “Szpilki” promowane przez Polsat

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adamek
I właściwie każdy z tych tytułów jest moim nr jeden. Ramówka Polsatu bardzo mi się podoba, i seriale, bo przecież nie tylko Szpilki, i programy rozrywkowe.
odpowiedź